نجات یک زن از حمله خرس سیاه


نجات یک زن از حمله خرس سیاه

زن محلی با وجود جراحت از ناحیه صورت از حمله خرس سیاه جان سالم به در برد.

باشگاه خبرنگاران جوان - خرس سیاهی که به یک زن محلی در آمریکا حمله ور شده بود با شلیک گلوله بیهوشی ماموران حیات وحش شکار شد.

بنا به گزارش هاوایی نیوز این زن که نامش «آیدی» اعلام شده با سگ خود در حال پیاده روی بود که مورد حمله این خرس سیاه قرار گرفت. بنا به این گزارش این اتفاق در بعدازظهر روز پنجشنبه رخ داد.

این خرس اقدام به تعقیب این زن کرده و در خیابان به او حمله ور شد. این زن به هاوایی نیوز گفت: "من با دیدن این خرس فرار کردم، اما این حیوان به تعقیب من پرداخت. این خرس شانه مرا گرفت و مرا روی زمین انداخت."

بیشتر بخوانید

هجوم سوسک ها به شهری در آرژانتین + فیلم

در این حادثه این زن از ناحیه صورت و همچنین شانه دچار جراحت شد. او پس از این حادثه به بیمارستان محلی منتقل و تحت درمان قرار گرفت. آیدی با اشاره به زنده ماندن خودش از این حادثه گفت: "این بدترین تجربه زندگی من بود. فکر می‌کنم بسیار خوش شانس بودم که از این حادثه جان سالم به در بردم."

نجات یک زن از حمله خرس سیاه

حمله خرس به این زن در حالی رخ داد که بنا به گفته ساکنان محلی این خرس قبل از حمله به وی از روی درخت صنوبر پایین آمده و به یک زوج حمله ور شده بود. پس از وقوع این حادثه ماموران حیات وحش و آبزیان فلوریدا در محل حاضر و این خرس را با شلیک گلوله بیهوشی شکار کردند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !