130میلیارد تومان برای فصل جاری تیم تراکتور نیاز است


130میلیارد تومان برای فصل جاری تیم تراکتور نیاز است

تبریز - ایرنا - نماینده ورزقان در مجلس شورای اسلامی گفت: رقم مورد نیاز تیم فوتبال تراکتور برای اتمام فصل جاری رقابت های لیگ برتر حدود 130 میلیارد تومان است.

به گزارش ایرنا، الله وردی دهقانی روز چهارشنبه در یک گفت و گوی زنده اینستاگرامی افزود: در جلسه بررسی جزییات انتقال مالکیت تراکتور که حدود ۶ ساعت طول کشید و در آن استاندار آذربایجان شرقی، فرهنگی، پاشایی، حاتمی و بنده به عنوان نمایندگان مجلس، مدیرعامل تراکتور و مدیرکل ورزش استان حضور داشتند، بدهی های فصل جاری را از فدراسیون فوتبال استعلام کردیم که با احتساب یوروی ۳۵ هزار تومانی، حدود ۵۲ میلیارد تومان شد.

وی اضافه کرد: البته در حال حاضر ارزش یورو پایین آمده و به تبع آن این بدهی نیز کاهش یافته است.

دهقانی گفت: طبق بررسی هایی که انجام شد، قرارداد بازیکنان و کادر فنی موجود حدود ۵۰ میلیارد تومان است که مبالغی از این قراردادها پرداخت شده و حدود ۳۷.۵ میلیارد تومان باقی مانده است.

وی اضافه کرد: با در نظر گرفتن ۳۰ میلیارد تومان برای تقویت تیم در نیم فصل و همچنین ۱۰ میلیارد تومان برای هزینه های جاری تا پایان فصل، کل مبلغ مورد نیاز تیم تراکتور حدود ۱۳۰میلیارد تومان می شود.

دهقانی خاطر نشان کرد: اعداد ارقامی که از سوی برخی رسانه ها اعلام می شود، غیرواقع بوده و مشخص نیست منظور و هدف این افراد از بالا بردن این ارقام چیست.

وی گفت: مبلغی که برای اتمام فصل مورد نیاز تیم تراکتور است، برای شرکت مس بسیار اندک است، زیرا این شرکت بیش از یک هزار میلیارد تومان برای ورزش هزینه می کند.

به گزارش ایرنا، کلیات واگذاری تیم های تراکتور و ماشین سازی تبریز در جلسه ای که در ماه جاری و با حضور نایب رییس مجلس، وزیر صمت، مدیرعامل شرکت مس و نمایندگان شمال غرب در مجلس در تهران برگزار شد، مورد موافقت قرار گرفت و در حال حاضر در مرحله بررسی جزییات واگذاری است.

پنجره تراکتور و ماشین سازی به علت بدهی به بازیکنان خارجی بسته است و با توجه به آغاز فصل نقل و انتقالات که تا ۲۳ بهمن ماه سالجاری ادامه دارد، هواداران انتظارشان از مسئولان، سرعت دادن به امر انتقال و یا حداقل پرداخت بدهی ها و بازکردن پنجره هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر