اردبیل در طرح جهش تولید در دیم‌زارها رتبه اول کشور را دارد


اردبیل در طرح جهش تولید در دیم‌زارها رتبه اول کشور را دارد

اردبیل - ایرنا - معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور زراعت گفت: استان اردبیل در اجرای طرح جهش تولید در دیم‌زارها از سازمان‌های موفق و پیشرو کشور است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل ، دکتر علیرضا مهاجر در جلسه بررسی عملکرد سازمان جهاد کشاورزی استان‌های سراسر کشور که ازطریق ویدئوکنفرانس برگزار شد، افزود: سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با اقدامات هماهنگ و منسجم و اجرای موثر در تحقق ۸۰ درصدی اجرای طرح موفقیت لازم را در بین تمام استان‌های کشور رتبه ممتاز را کسب کرده است.

وی اظهارکرد: سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در جذب ادوات تخصصی کشاورزی طرح جهش تولید در دیم‌زارها حائز رتبه برتر کشوری است.

دکتر سیدهاشمی ، معاون هماهنگی ستاد مرکزی اجرای فرمان حضرت امام (ره) هم در این نشست با قدردانی از سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی وزارت جهاد کشاورزی در حوزه معاونت زراعت و صندوق بیمه و مکانیزاسیون و حمایت‌های مالی اعتباری بانک ملی گفت: در سایه تعامل بسیار خوب و عملی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با مسئولان ستاد استانی شاهد موفقیت‌های چشمگیری هستیم.

وی افزود: برش استانی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل برای اجرای این طرح ۲۹۰ هزار هکتار بود که بیش از ۸۰ درصد شاهد پیشرفت هستیم که در بین سایر سازمان جهاد کشاورزی استان‌های کشور رقم امیدبخشی می‌باشد و از طرفی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان اردبیل نیز با انسجام و همکاری بیشتری در عرصه فعالیت حضور موثر دارند.

دکتر حسن‌نژاد ، قائم مقام صندوق بیمه محصولات کشاورزی کشور با اشاره به نقش مهم حمایتی صندوق در کنار کشاورز و تولیدکننده بویژه در طرح جهش تولید در دیم‌زارها گفت: در ارزیابی سطح ملی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در پرداخت میزان غرامت ۲۶۶ میلیارد تومان به مبلغ ۱۹۰ میلیارد تومان که ۷۱ درصد را شامل می‌شود ، در سال گذشته رتبه برتر کشوری را کسب کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازگشت بازار خودرو به ساحل آرامش