شهردار ایلام: برف‌روبی خیابان‌های با شیب تند در اولویت است


شهردار ایلام: برف‌روبی خیابان‌های با شیب تند در اولویت است

ایلام‌ - ایرنا - سرپرست شهرداری ایلام با اشاره به اینکه فرآیند پاکسازی معابر عمومی و شریان های اصلی شهر ایلام امشب نیز همانند شب گذشته توسط نیروهای شهرداری در حال انجام است، گفت: برف‌روبی خیابان های با شیب تند در اولویت نیروهای شهرداری است.

خالق منصوری شامگاه سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۳۵۰ تا ۳۷۰ نفر از نیروهای شهرداری ایلام با کاهش بار ترافیک شهری پاکسازی معابر عمومی شهر ایلام را آغاز کردند.

وی افزود: این فرآیند تا صبح ادامه دارد و نمک پاشی همراه با مخلوط شن و ماسه در سطح خیابان های شهر ایلام در حال انجام است.

منصوری یادآور شد: در پاکسازی معابر عمومی شهر ایلام اول خیابان های دارای شیب تند و سرازیری در اولویت هستند و سپس هسته مرکزی شهر و در نهایت خیابان های نیمه فرعی یا فرعی دارای تردد بالا پاکسازی می شوند.

وی تاکید کرد: تمام خیابان های اصلی و پرتردد که در طرح تفصیلی و محدوده شهر ایلام هستند، مورد پاکسازی نیروهای شهرداری قرار دارند.

وی ادامه داد: نیروهای شهرداری با وجود سرمای هوا اما دیشب و امشب و تا پایان یخبندان، شبانه و بعد از کاهش بار ترافیک شهری اقدام به پاشیدن مخلوط نمک و شن می کنند.

منصوری در مورد فرونشست دال سیلبند واقع در خیابان پونه شهر ایلام هم توضیح داد: دیواره این دال به علت باران فرونشست کرده و با جانمایی نیوجرسی و به منظور جلوگیری از بروز حوادث احتمالی مسدود شده و فردا نیروهای شهرداری اقدام به تعمیر این دال خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، فرآیند پاکسازی معابر عمومی شهر ایلام از یخ و برف توسط نیروهای شهرداری از شب گذشته آغاز شد.

به علت بارش برف و یخبندان صبحگاهی به صلاح دید ستاد بحران استان و کمیته پیشگیری استان فعالیت مدارس و ادارات طی روزهای دوشنبه تا فردا با تاخیر آغاز می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان