650 اثر به اجلاس استانی نماز بوشهر ارسال شد


650 اثر به اجلاس استانی نماز بوشهر ارسال شد

بوشهر- ایرنا- مدیر کل روابط عمومی استانداری بوشهر گفت: 650 اثر به دبیرخانه ششمین اجلاس استانی نماز این استان ارسال شده است.

به گزارش ایرنا، اسماعیل کاظمی روز چهارشنبه در کمیته اطلاع رسانی ششمین اجلاس استانی نماز در بوشهر افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده ششمین اجلاس استانی نماز با موضوع "پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد" با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: این اجلاس باید با بهره‌گیری از تجربه‌های گذشته و رفع کاستی‌ها با کیفیت بالاتر و اثرگذاری بیشتر برگزار شود.

کاظمی بیان کرد: در اجلاس استانی نماز ضمن بهره‌گیری از بیانات نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، استاندار و ارائه خلاصه یکی از مقاله‌های برتر از دستگاه‌های برگزیده در اقامه نماز و صاحبان آثار برتر تجلیل می‌شود.

کاظمی گفت: مبانی و اصول تعالی پیوند خانه، مدرسه و مسجد از جمله محورهای اجلاس استانی نماز تعیین شده است.

وی، بررسی جایگاه مدرسه، مسجد و خانه در معارف اسلامی را از موارد محور یادشده دانست و بیان کرد: در برگزاری اجلاس استانی نماز نقش و جایگاه مسجد، مدرسه و خانه در فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت مورد توجه قرار گرفته است.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ششمین اجلاس استانی نماز بوشهر ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و ترویج فرهنگ نماز را از دیگر محورهای اجلاس استانی نماز دانست و تأکید کرد: در این اجلاس به نقش مسجد، مدرسه و خانه در ارتقای معرفت دینی نسل جوان و رشد معنوی جامعه توجه شده است.

کاظمی آسیب‌ها، موانع و راهکارهای تعالی پیوند خانه، مدرسه و مسجد را از دیگر محورهای این اجلاس معرفی کرد و افزود: نقش و همگرایی نهادهای فرهنگی در پیوند خانه، مدرسه و مسجد از دیگر محورهای اجلاس استانی نماز است.

ششمین اجلاس استانی نماز استان بوشهر بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رائفی پور: مستاجرم