بیش از هزار و 700 کیلومتر راه خراسان شمالی برف روبی شد


بیش از هزار و 700 کیلومتر راه خراسان شمالی برف روبی شد

بجنورد-ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در شبانه روز گذشته یکهزار و 749 کیلومتر راه در محورهای اصلی و روستایی استان برف روبی شد.

جعفر شهامت روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در شبانه روز گذشته ۸۵ نفر از راهداران در جاده ها و گردنه های برف گیر استان در عملیات برف روبی مشارکت داشتند.

وی با بیان اینکه در عملیات برف روبی شبانه روز گذشته ۶۰ دستگاه ماشین آلات راهداری به کار گرفته شد افزود: در این مدت برای ارتقای ایمنی ترددهای جاده ای یکهزار و ۴۱۱ تن شن و نمک در محورهای استان پاشیده شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: امسال استقرار گروه‌های راهداری در محورهای برفگیر زودتر آغاز شده است و اکنون ۲۵۴ نفر از راهداران استان آماده خدمات‌رسانی به مسافران زمستان هستند.

وی اظهار داشت: گروه های راهداری با به کارگیری بیش از ۲۶۰ دستگاه ناوگان راهداری آماده خدمات رسانی به مسافران زمستانه بوده و ۱۹ راهدارخانه استان در زمستان آماده خدمت رسانی به مسافران است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: راهداران ۲۱ گردنه استان به طول ۶۷۱ کیلومتر را به صورت شبانه روزی زیر پوشش خدمات خواهند داشت.

بر اساس این گزارش برای خدمات رسانی به مسافران و ارتقای ایمنی تردد جاده ها، سالانه ۲۲ هزار و ۴۰۰ تن شن و نمک در سطح جاده، پاشیده می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی