120 فقره جهیزیه به نوعروسان سروآبادی اهدا شد


120 فقره جهیزیه به نوعروسان سروآبادی اهدا شد

سنندج- ایرنا- مدیر کمیته امداد شهرستان سروآباد گفت: 120 فقره جهیزیه به ارزش 15 میلیارد ریال به نوعروسان تحت حمایت این شهرستان اهداء شد.

کوهسار قاضی زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جهیزیه های اهداء شده شامل یک دستگاه یخچال، یک دستگاه بخاری، یک دستگاه تلویزیون، یک دستگاه اجاق گاز، یک دستگاه جارو برقی و یک دستگاه لباسشویی بود که برای هر جهیزیه مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سروآباد یادآور شد: ارزش تمام جهیزیه های اهداء شده به نوعروسان تحت پوشش در مجموع بیش از ۱۵ میلیارد ریال بود که از محل اعتبارات امداد تامین و به نوعروسان اهدا شد تا در اول زندگی با مشکل روبرو نشوند.

وی اضافه کرد: علاوه بر جهیزیه های داده شده به نوعروسان، کمیته امداد سروآباد به زوجین تحت حمایت این نهاد هم ۷۹۰ میلیون ریال به صورت نقدی پرداخت کرد.

قاضی زاده با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) بیش از ۱۳۰ خدمت در سرفصل های مختلف به مددجویان تحت پوشش ارائه می دهد گفت: واریز ماهانه کمک معیشت، اهدای جهیزیه و کمک های نقدی به زوجین تحت حمایت، پرداخت وام قرض الحسنه، کمک به پرداخت اقساط معوقه وام‌های دریافت شده، تسهیلات سربازی به فرزندان خانواده، پرداخت اجاره مسکن، تامین لوازم ضروری زندگی و کمک‌هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان بخشی از خدمات این نهاد حمایتی به مددجویان است.

در شهرستان سروآباد ۱۰ هزار و ۷۰ نفر در قالب چهار هزار و ۷۳۲ خانوار از خدمات کمیته امداد امام (ره) بهره مند هستند که سه هزار و ۶۵۳ خانوار آن مستمر بگیر عادی، یک هزار و ۵۷ خانوار مستمری بگیر تبصره ۱۴ و ۲۲ خانوار نیز تک یا چندخدمتی هستند.

شهرستان سروآباد با ۲ بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی بیش از ۵۲ هزار نفر در فاصله ۹۰ کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان