شهردار: 6 تیم شهرداری در رفع آبگرفتگی معابر خاش حضوری فعال داشتند


شهردار: 6 تیم شهرداری در رفع آبگرفتگی معابر خاش حضوری فعال داشتند

زاهدان- ایرنا- شهردار خاش سیستان و بلوچستان گفت: افزون‌بر 100 نفر از کارکنان شهرداری و آتش‌نشانی در قالب 6تیم در شب بارانی خاش(سه‌شنبه شب) در رفع آبگرفتگی معابر این شهر حضوری فعال داشتند.

مهدی شهنوازی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: پس از تشکیل ستاد مدیریت بحران در شهرداری خاش نیروهای از واحدهای عمرانی، خدمات شهری، فضای سبز، اداری و پشتیبانی، حمل و نقل و ایستگاه آتش‌نشانی برای مقابله با شرایط بحرانی ناشی از بارش‌های پر حجم آماده شدند.
وی بیان کرد: همکاران ما از حوالی ساعت ۱۶روز گذشته تا ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز مشغول خدمت رسانی به مردم و تسهیل در تردد و عبور و مرور معابر شهری بودند.
شهردار خاش با اشاره به این‌که در بارش‌های عصر دیروز تا شامگاه دیشب تمام معابر این شهر زیر آب رفته است ادامه داد: بارندگی در سه شبانه روز اخیر خسارت‌های فراوانی به زیرساخت‌های شهری وارد کرده، بنابراین برای جبران خسارت‌های وارده نیازمند حمایت‌های ویژه دولت و ستاد مدیریت بحران هستیم.
وی بیان کرد: برای تخلیه آب از داخل منازل نیازمند کفکش و موتورپمپ و تجهیزات هستیم و متاسفانه در شهرستان خاش در شرایط بحران با کمبود امکانات مواجه‌ایم.
به گزارش ایرنا منصور بیجار معاون عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان به همراه اعضای ستاد مدیریت بحران استان و نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی نیز از وضعیت آبگرفتگی معابر شهر خاش بازدید و ضمن قدردانی از تلاش‌ها و خدمات نیروهای شهرداری برای مقابله با شرایط دشوار آبگرفتگی معابر، بر ضرورت رفع مشکلات مردم تاکید کردند.
بارش باران برای سومین روز متوالی تمامی مدارس این شهرستان را تعطیل کرد و آموزش‌ها به صورت غیرحضوری و در بستر فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و برنامه شاد خواهد بود.
امتحانات نهایی هماهنگ استانی در شاخه فنی و حرفه ای نظام سالی واحدی و امتحانات داخلی مدارس به صورت حضوری برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق