مدیر رسانه تیم ملی: اسکوچیچ لیست را دیرتر اعلام می کند/ جزییات پرونده کنعانی زادگان رسانه‌ای نمی شود


مدیر رسانه تیم ملی: اسکوچیچ لیست را دیرتر اعلام می کند/ جزییات پرونده کنعانی زادگان رسانه‌ای نمی شود

رکنا ورزشی: اسامی جدیدی که در فضای مجازی مطرح می شود در حرف و گمانه‌‎زنی رسانه‌ها است.

تیم ملی فوتبال ایران تا کنون 5 بار موفق به حضور در جام جهانی شده است.تیم ملی فوتبال ایران در راه صعود به جام جهانی 2022 قطر با هدایت دراگان اسکوچیچ پای به این مسابقات گذاشته است. تیم ملی فوتبال ایران در حال حاضر در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی از 6 با 16 امتیاز در رتبه نخست جدول رده بندی گروه A مسابقات مقدماتی جام جهانی قراردارد. تیم ملی فوتبال ایران در راه صعود به جام جهانی 7 بهمن 1400 به مصاف عراق می رود.

محمود رضا رضایی مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران در گفت و گو با خبرنگار ورزشی رکنا گفت: در خصوص لیست تیم ملی فوتبال ایران درباره دو بازی عراق و امارات گفت: با توجه به اینکه دو بازی تیم ملی دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی قصد دارد لیست تیم ملی را کمی دیرتر از اردوهای گذشته اعلام کند.

وی در خصوص لیست جدید تیم ملی فوتبال گفت و اسامی جدیدی که در فضای مجازی مطرح می شود گفت: ما هر روز با دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال در ارتباط هستیم تاکنون اطلاعی در خصوص نفرات دعوت شده به اردو اعلام نشده است و افرادی که در رسانه ها مطرح می شود گمانه زنی رسانه هاست.

وی درباره سوالی درباره جلسه کمیته اخلاق در خصوص پرونده حسین کنعانی زادگان گفت: این موضوع توسط مراجع نظارتی در حال بررسی است و به علت اینکه به آبروی افراد مرتبط است این موضوع رسانه ای نشده است.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟