کانون‌های برتر فهما برای حمایت به وزارتخانه‌ها و نهادهای مرتبط معرفی می‌شوند


کانون‌های برتر فهما برای حمایت به وزارتخانه‌ها و نهادهای مرتبط معرفی می‌شوند

طاهریان با بیان اینکه رویداد ملی فهما درصدد انسجام‌بخشی به فعالیت بچه‌های مسجد است، گفت: کانون‌های برتر در رویداد ملی فهما علاوه بر دریافت هدایای نقدی، مورد حمایت معنوی هم نیز قرار می‌گیرند.

«مرتضی طاهریان» در گفت و گو با خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه 26 هزار کانون فرهنگی هنری در مساجد سراسر کشور فعالیت دارند، اظهار کرد: فعالیت این کانون ها از سال 1371 آغاز شد و ما تلاش کردیم با طراحی رویداد ملی فهما به فعالیت ها و برنامه های کانون ها انسجام ببخشیم.

دبیر سومین رویداد ملی فهما افزود: رویداد ملی فهما در قالب سه شبستان و 12 رواق طراحی و اولین دوره آن در سال 1398 برگزار شد و امسال سومین دوره آن در سطح کیفی بسیار بالایی در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: رویداد ملی فهما موجب شد تا فعالیت های کانون ها به صورت کاملا مدون و ثبت شده در سامانه بچه های مسجد بارگذاری شود و الان می توان با مراجعه به سامانه بچه های مسجد رصد خوب و آنلاینی در مورد فعالیت کانون های سراسر کشور داشت.

طاهریان در ادامه با بیان اینکه کانون های برتر در رویداد ملی فهما علاوه بر دریافت هدایای نقدی مورد حمایت نیز قرار می گیرند، گفت: برای نمونه کانون های برتر برای دریافت کارت اعتباری فهما کارت (هنر کارت) در اولویت قرار دارند و کانون برتر در حوزه کارآفرینی برای دریافت تسهیلات لازم به وزارت کار معرفی می شود.

وی در پایان با بیان اینکه با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا نتوانستیم با استفاده از ظرفیت مجموعه فضای مجازی رویداد ملی فهما را در شرایط پیش بینی شده برگزار کنیم، خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری علاوه بر اینکه در بخش هایی که ما مشخص کردیم حضور خوبی داشتند، فعالیت های خودجوش خود را که به اقتضائات شرایط محلی و بومی آنها مرتبط است نیز ارسال کرده اند که این مورد نیز بسیار قابل توجه بود.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبح بخیر دلبرانه با انواع متن های عاشقانه و خاص