مایلی‌کهن: اگر به جادو بود، هند قهرمان جام‌جهانی می‌شد


محمد مایلی‌کهن این روزها دور از فوتبال قرار گرفته اما بحث‌های فوتبالی را همچنان دنبال می‌کند و موضع جالبی درباره بحث جادوگری و حواشی تیم ملی دارد. به گزارش تابناک ورزشی، پیشکسوت فوتبال ایران که در مقطعی نیز به عنوان...

محمد مایلی‌کهن این روزها دور از فوتبال قرار گرفته اما بحث‌های فوتبالی را همچنان دنبال می‌کند و موضع جالبی درباره بحث جادوگری و حواشی تیم ملی دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، پیشکسوت فوتبال ایران که در مقطعی نیز به عنوان سرمربی تیم المپیک ایران کار را دنبال کرده، درباره حضور مهدوی کیا به عنوان سرمربی تیم امید ایران و عملکرد این تیم گفت: امیدوارم تیم ملی به المپیک پاریس صعود کند. مهدی مهدوی‌کیا شاگرد خود من بوده و امیدوارم بتواند به موفقیت برسد. امیدوارم از تجربیات 44 سال گذشته درس بگیریم و در المپیک حضور پیدا کنیم البته اگر هم صعود نکنیم، نرفتن ما به المپیک فاجعه نیست. مهدوی‌کیا از لحاظ فنی و اخلاقی بازیکن بزرگی بود و از لحاظ انگیزه می‌تواند کمک‌حال تیم امید باشد. تیم المپیک ایران تا به اینجا تلاش خوبی داشته و از نظر فنی نیز توانسته نمایش موفقی از خود به جا بگذارد. قطعا کار سختی در ادامه پیش رو خواهد بود و امیدوارم مهدوی کیا بتواند به موفقیت برسد.

وی در خصوص بحث جادوگری این روزهای فوتبال ایران گفت: به نظرم صحبت کردن در خصوص این مسائل زیاد جالب نیست زیرا اگر به جادوگری باشد، هندی‌ها باید قهرمان جهان باشند یا خود چینی‌ها که بحث جادوگری آنجا بسیار رواج دارد باید یک موفقیت در این همه سال کسب می‌کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام