جدیدترین تکنیک‌های فروش به روش سیدمحمدهادی طلوعی


اگر در حال مطالعه این مقاله هستید یعنی قرار است محصولی را به فروش برسانید و به دنبال کسب اطلاعات بیشتر برای این امر می باشید، در گام نخست اجازه دهید به شما از این بابت تبریک بگوییم چرا که بر این مسئله آگاه اید که بازاریابی حرفه ای...

اگر در حال مطالعه این مقاله هستید یعنی قرار است محصولی را به فروش برسانید و به دنبال کسب اطلاعات بیشتر برای این امر می باشید، در گام نخست اجازه دهید به شما از این بابت تبریک بگوییم چرا که بر این مسئله آگاه اید که بازاریابی حرفه ای یک فن اکتسابی است، اما اگر به دنبال کسب اطلاعات مفید در باب تکنیک های فروش و بازاریابی هستید مقاله درستی را برگزیده اید چرا که در این متن آقای سید محمد هادی طلوعی سعی بر آن دارد تا جدیدترین متد ثابت شده در این حوزه را با شما به اشتراک بگذارد.

جدیدترین تکنیک‌های فروش به روش سیدمحمدهادی طلوعی

فروش موفق

تکنیک های فروش، فروش راه حل (Solution)

هنگامی که فروشنده قرار است از این ترفند استفاده کند در حقیقت او فروش کالا انجام نمی دهد بلکه به فروش یک راه حل می پردازد و در قالب یک مشاور ایفای نقش می کند نه یک فروشنده.

در بین تکنیک های فروش این روش بر روی ایجاد حس نیاز در خریدار انجام می شود و فروشنده باید نسبت به احساس مشتری در کل زمان مذاکره واقف باشد.

هدف از بکارگیری این تکنیک ایجاد یک رابطه مستحکم و طولانی مدت با مشتری هاست و این تنها با اولویت قرار دادن خواسته ‌های مشتری امکان پذیر است.

فروش راه حل در 6 گام صورت می پذیرد :

انجام تحقیقات تکمیلی

پیش از آنکه در جلسه ارائه محصول و یا مذاکره شرکت کنید سعی کنید در مورد مشتری خود اطلاعات لازم و مکفی را به دست آورید و از طرفی لازم است تا در مورد رقبای مشتری خود نیز کسب اطلاع کنید.

به خاطر داشته باشید که شما پیش از آن که بتوانید یک فروشنده متبحر باشید می بایست یک روانشناس کارکشته باشید تا بتوانید خود را جای مشتریتان بگذارید و ارتباط موثر تری با او ایجاد کنید و همچنین دغدغه های ذهنی او را نیز بهتر درک کنید.

مطرح نمودن پرسش صحیح

هنگامی که شما بتوانید نیاز و خواسته مشتری خود را عمیقاً درک کنید می توانید با ایجاد پرسش ‌های هدفمند و جهت دار مذاکره را به سمتی پیش ببرید که خود او به این درک برسد که خدمات ارائه شده می تواند تا چه اندازه مفید و مثبت ثمر باشد.

سوالات باید به صورت عمومی و تخصصی مطرح شوند به طوری که اغلب ابعاد کاری و عملکردی آن شرکت را پوشش دهند و چنانچه شما پرسش های خود را به درستی بپرسید در پس هر سوال؛ مشتری در حقیقت پاسخ خود را دریافت خواهد کرد حتی اگر آن را به صورت علنی عنوان نکند.

هنر گوش دادن

اگر یک بازاریاب قصد داشته باشد تا توسط تکنیک های فروش گذشته مشتری خود را متقاعد کند احتمالاً در طی جلسه مذاکره متکلم وحده جمع خواهد بود و سعی دارد تنها از هنر سخنوری خود به جهت متقاعد سازی مشتری استفاده کند اما در حقیقت شما باید بیاموزید تا به صحبت های مشتری خود گوش بسپارید و نسبت به زبان بدن او بی توجه نباشید چرا که با خوب گوش دادن متوجه نیازها، انتظارات و دغدغه‌ های او خواهید شد.

آموزش

در جلسات مذاکره با مشتری هرگز کالا و خدمات خود را به شکل آموزشی ارائه ندهید بلکه در کل زمان جلسه سعی کنید صحبت هایتان با محوریت ارتقاء شرایط مشتری ادامه یابد تا او به ارزشمندی محصول پی ببرد نه اینکه تنها با آن آشنا شود.

صلاحیت

اگر احساس کردید که مشتری نسبت به محصول ارائه شده متمایل است هرگز سعی نکنید برای خرید بر او فشار وارد کنید بلکه با پیگیری های مستمر مشتری بالقوه را به مشتری بالفعل تبدیل نمایید.

فروش

در برخی موارد احساس می کنیم که تکنیک های فروش را به درستی به کار گرفته ایم و مشتری متقاعد به خرید شده است اما گاهی در آخرین مرحله مشتری مردد می شود و اینجاست که شما باید پیامدهای خروج او از معامله را یادآور شوید، مثلا : " در صورت عدم دریافت این خدمات و عدم دستیابی به هدف چه پیامدهایی برای شرکت به دنبال خواهد داشت"

شما وظیفه دارید تا در تمامی مراحل ارائه محصول تا فروش حس پیروزی را در مشتری ایجاد کنید و البته که تنها راه رسیدن به این دستاورد هنر خوب گوش دادن به نیازهای او خواهد بود.

چگونگی آموزش‌ های عملی به منظور تکنیک‌ های فروش :

پس از صحبت در مورد تکنیک‌ های فروش طلایی حال وقت آن رسیده تا شما را با یکی از موفق ترین چهره های این عرصه آشنا کنیم، احتمالاً نام سید محمد هادی طلوعی به گوش شما خورده است، این جوان مشهور ایرانی توانست در سن بیست و شش سالگی به عنوان یک کارآفرین نمونه و مدرس حرفه ای بازاریابی و فروش اینترنتی توانمندی های خود را با دیگر جوانان ایرانی به اشتراک بگذارد.

این فرد که تنها شاگرد ایرانی جردن بلفورت می باشد علاوه بر دانش و تحصیلات مرتبط به علت تجربه در بازارهای جهانی قادر است تجربیات و دانش خود را در قالب کتاب و یا دوره های آموزشی ارائه دهد.

جالب است بدانید که این فرد تمامی اطلاعات کسب شده از جردن بلفورت را به عنوان کتابی به اسم " بازاریابی به روش گرگ وال استریت" چاپ نموده است و با توجه به فروش فوق العاده آن هم اکنون این فرد به عنوان یک شخصیت تاثیرگذار و مدرس فوق ‌العاده شناخته می شود.

از جمله مواردی که شما می توانید با خرید پکیج ها و یا شرکت در دوره‌ های آموزشی این اعجوبه صنعت بازاریابی به آنها دست یابید :

یادگیری اصول و تکنیک های فروش و پروسه بازاریابی هوشمندانه آموختن زبان بدن و ارتقا ادراک چگونگی پاسخ به سوالات مشتری در جلسه ارائه و مذاکره تبدیل نمودن مشتریان فعلی به خریداران مادام العمر مدیریت و تسلط به تنالیته صدا و…

البته سخنرانی ها و آموزش های او محدود به بازاریابی و ارائه تکنیک های فروش نمی شوند بلکه برای افرادی که به دنبال گسترش اطلاعات خود در حوزه تجارت الکترونیک هستند نیز می تواند مفید باشد.

به گفته ایشان :

کسب درآمد از طریق اینترنت و تجارت الکترونیک به روشی اطلاق می شود که کاربر با حداقل معلومات بتواند از آن استفاده نماید و ما هم در تلاش هستیم تا بستری را فراهم کنیم که کاربر با حداقل امکانات (اطلاعات و مالی) بتواند کسب درآمد کند، برای این کار شما پس از مراجعه به سایت و با بهره گیری از پکیج ها می توانید مراحل آموزشی را قدم به قدم پیش ببرید.

جدیدترین تکنیک‌های فروش به روش سیدمحمدهادی طلوعی

تجارت الکترونیک

نتیجه گیری پایانی درباره مبحث تکنیک های فروش :

همانطور که در متن به آن اشاره شد پروسه بازاریابی و تکنیک های فروش مبحثی گسترده و پر چالش است و شاید نتوان در قالب یک مقاله تمامی ریز جزئیات و نکات آن را مطرح نمود و نیاز به ساعت ها دوره های آموزشی دارد.

اگر در این مسیر تازه کار هستید جای نگرانی نیست چرا که بسیاری از فروشنده های حرفه ای و افرادی که امروزه به عنوان بازاریابان متبحر شناخته می شوند روزی در جایگاه شما بوده ‌اند اما آنها به علت اشتیاق زیاد به پیشرفت حاضر شده اند برای خواسته های خود دست به ریسک بزنند.

سیدمحمدهادی طلوعی

جدیدترین تکنیک‌های فروش به روش سیدمحمدهادی طلوعی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش