جنجال بین دو تیم لژیونرهای استقلالی در قطر


باشگاه العربی پس از دیدار هفته دوازدهم لیگ این کشور مقابل الوکره در اعتراض به حضو بازیکن الجزایری، محمد بن یطو که پیش از این مسابقه به کرونا مبتلا بوده به دلیل استفاده الوکره از بازیکن غیرمجاز از این باشگاه شکایت کرده و خواستار...

باشگاه العربی پس از دیدار هفته دوازدهم لیگ این کشور مقابل الوکره در اعتراض به حضو بازیکن الجزایری، محمد بن یطو که پیش از این مسابقه به کرونا مبتلا بوده به دلیل استفاده الوکره از بازیکن غیرمجاز از این باشگاه شکایت کرده و خواستار اعلام نتیجه سه بر صفر شده است.

باشگاه العربی اعلام کرد با توجه به اینکه نتیجه تست محمد بن یطو در تاریخ 26 دسامبر مثبت اعلام شده براساس پروتکل‌های کشور قطر این بازیکن ملزم به طی 10 روز دوره قرنطینه بوده در حالی که روز چهارم ژانویه و در واقع 8 روز پس از تست مثبت در مسابقه الوکره برابر العربی به میدان رفت.

بر این اساس باشگاه العربی از طرف مقابل شکایت کرده و خواستار اعلام حکم سه بر صفر علیه تیم الوکره به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از بازیکن غیرمجاز در دیدار با این تیم شده است.

نکته جالب توجه این است که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قطر اعلام کرده رئیس این کمیته به کرونا مبتلا شده و پس از بهبود بررسی شکایت باشگاه العربی را در دستور کار قرار خواهد داد. این کمیته نسبت به بررسی ادعای باشگاه العربی در خصوص تاریخ نتیجه تست بازیکن الوکره و انجام استعلامات لازم در این خصوص اقدام و پس از آن جهت صدور رای لازم اقدام می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی