در احداث سیل‌بند خرم کاهلی شده است


در احداث سیل‌بند خرم کاهلی شده است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: اگر سیل بند خرم زده شده بود ما از سیل خساراتی پیدا نمی‌کردیم.

محمدی صبح امروز ۲۹ دی‌ماه در جلسه ستاد مدیریت بحران گفت: کل کشور تحت تاثیر شرایط جوی است و از طریق امکانات درون استانی امدادرسانی خواهیم کرد و در صورت نیاز تقویت گروه های امدادی استان انجام می دهیم.

معاون عملیات جمعیت هلال احمر کشور با بیان این مطلب که اگر شرایط جوی مناسب شود حتما امدادرسانی هوایی خواهیم داشت، عنوان کرد: بسته های ۷۲ ساعت غذایی حتما به منطقه ارسال می کنیم و در بحث تحویل چادر به افراد امکان وجود ندارد و باید کمپ ها و مکان های عمومی در اختیار ما قرار دهید تا در آنجا اسکان انجام دهیم.
به گزارش ایسنا، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز گفت: ماندگاری آب در این منطقه نداریم و باید سریعتر لایروبی خانه ها را در دستور کار قرار دهیم و همچنین کف کش و کارواش برای تمیز کردن خانه ها به منطقه بیاورید.
وی توجه به تغذیه مردم را مورد تأکید قرار داد و افزود: سپاه ثارالله استان در بحث ارزاق به کمک جمعیت هلال احمر خواهیم آمد.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: دستگاه های مهندسی را از همه قرارگاه های سپاه به سمت جنوب سرازیر کردیم و در ابتدا بازگشایی راه ها در اولویت قرار دارد.
وی با انتقاد از کاهلی ها در راستای احداث سیل بند خرم عنوان کرد: باید ترمیم سیل‌بندها را نیز انجام دهیم، از مردم منطقه برای امدادرسانی و کار استفاده کنید.
معروفی تصریح کرد: اگر سیل بند خرم زده شده بود ما از سیل خساراتی پیدا نمی کردیم و باوجود آنکه استاندار قبلی کرمان پیگیری های برای احداث آن شد اما محقق نشد و بدانید خساراتی که هر سال سیل به این منطقه می زند تقریبا به اندازه هزینه کرد احداث این سیل بند است و اگر این کار انجام ندهیم هر سال این خسارات ادامه دارد و اقدامات ما مثل مسکن است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا