نشست مسئولان دولتی و فدراسیون فوتبال؛/ جشن صعود به جام جهانی با چند تماشاگر؟


نشست مسئولان دولتی و فدراسیون فوتبال؛/ جشن صعود به جام جهانی با چند تماشاگر؟

نشستی برای تصمیم‌گیری درباره مسابقه حساس ایران و عراق و جشن صعود احتمالی به جام جهانی برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه" سرانجام کشمکش‌ها ورود تماشاگر به ورزشگاه آزادی برای مسابقه حساس ایران و عراق مجاز شد و ستاد ملی کرونا این مسئله را به تصویب رساند اما هنوز از میزان دقیق حضور تماشاگران در ورزشگاه خبری مخابره نشده و با این‌حال ستاد ملی این اعلام را داشته که فدراسیون فوتبال موظف به رعایت تمامی پروتکل‌هاست.

در همین راستا شب گذشته نشستی با حضور وزیر ورزش و جوانان، معاونین وزیر، رییس فدراسیون فوتبال و جمعی از دست‌اندرکاران برگزار شد و در آن موضوع میزبانی از دو مسابقه حساس مقابل عراق و امارات بررسی شد و درباره جشن صعود احتمالی به جام جهانی در بازی با عراق بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت که پیشتر خبر موافقت ستاد ملی کرونا با حضور تماشاگران در ورزشگاه را اعلام کرده بود، در صفحه توییتری خود با اشاره به جلسه برگزار شده نوشت: جلسه خوبی با وزیر ورزش، رییس فدراسیون فوتبال و جمعی از فعالان رسانه‌ای درباره برگزاری هرچه باشکوه‌تر مسابقه ایران و عراق با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی داشتم. ان شاالله با صعود مقتدرانه تیم ملی به جام جهانی شاهد یک جشن ملی باشیم.

باید دید سرانجام این جلسات چه میزان ورود تماشاگر به ورزشگاه آزادی برای مصاف هفتم بهمن‌ماه میان ایران و عراق که می‌تواند نتیجه آن منجر به صعود قطعی فوتبال ایران به جام جهانی شود، خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور