نگرانی هواداران از بحران جدی در رختکن چلسی


نگرانی هواداران از بحران جدی در رختکن چلسی

خوشحالی نکردن حکیم زیاش، ستاره چلسی، پس از گلزنی باعث نگرانی هواداران این تیم از چند دستگی بین بازیکنان شده است.

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی برایتون به مصاف این تیم رفت و با تساوی 1-1 متوقف شد.

تک گل چلسی در این بازی را به حکیم زیاش به ثمر برساند که یکی از بازیکنانی بود که بیشترین انتقادها در جریان شکست برابر منچسترسیتی از او شده بود.

این بازیکن هشتمین حضورش در ترکیب اصلی آبی‌های لندن در این فصل را تجربه می‌کرد و در دقیقه 28 موفق به باز کردن دروازه حریف شد اما پس از گلزنی حتی لبخند هم نزد و در حالی که هم تیمی‌هایش برای خوشحالی و تبریک به او به سمتش می‌دویدند، این بازیکن هیچ واکنش خاصی از خود نشان نداد.

یکی از هواداران چلسی با اشاره به این موضوع در صفحه توییترش نوشت:« هرچقدر بیشتر شادی پس از گل زیاش را نگاه می‌کنم، بیشتر برایم مشخص می‌شود که او خیلی خوشحال نیست. من فروتنی را دوست دارم اما مطمئن نیستم این نشانه خوبی باشد.»

نگرانی هواداران از بحران جدی در رختکن چلسی

هوادار دیگری نوشت:« مطمئنا مشکلی در این رختکن وجود دارد.»

زیاش همچنین پس از سوت پایان نیمه اول و در حالی که به سمت رختکن می‌رفت، مکالمه جدی و پر تنشی هم با روملو لوکاکو داشت که توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

به نظر می‌رسید که لوکاکو پس از اتفاقات اخیر به شدت به دنبال گلزنی است و از پاس‌هایی که به او داده می‌شود رضایت ندارد.

یکی از هواداران چلسی با انتشار تصویری از مکالمه این دو نفر در توییتر نوشت:« وضعیت این باشگاه در حال حاضر واقعا آشفته است.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه