استقلال مواظب زمین‌های بزرگ و دروازه‌های کوچک باشد


استقلال مواظب زمین‌های بزرگ و دروازه‌های کوچک باشد

مربی پیشین استقلال گفت تیم‌ها در نیم‌فصل دوم آنالیز قوی‌تری انجام می‌دهند و آبی‌پوشان کار سخت‌تری دارند و باید مراقب زمین‌های بزرگ و دروازه‌های کوچک باشند.

به گزارش مشرق، ایمان عالمی درباره صدرنشینی استقلال در نیم‌فصل اول اظهار داشت: نتایج آبی‌پوشان با فراز و نشیب همراه بود. بازیکنان جوانی مثل نیک‌نفس، آقاسی، سلمانی و حسین‌زاده به تیم اضافه شدند و قطعاً این بازیکنان نیاز به زمان داشتند تا با سایر بازیکنان به هماهنگی لازم برسند.

وی ادامه داد: تغییر نسلی که در استقلال می‌بینیم می‌تواند مثمرثمر باشد و کار پسندیده‌ای بود که توسط کادر فنی صورت گرفت. از سوی دیگر فرهاد مجیدی برای اینکه بتواند در ترکیبش هماهنگی به وجود بیاورد و به قول معروف بین بازیکنان زوج‌سازی ایجاد و تاکتیکش را در تیم پیاده کند، نیاز به زمان داشت.

بیشتر بخوانید:

مرادمند و یزدانی اسفندماه به سربازی می‌روند؟

مربی پیشین استقلال با تمجید از نوع عملکرد شاگردان مجیدی در بازی با نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: برابر نفت بهترین بازی آبی‌پوشان را دیدیم که هم توپ در اختیار استقلال بود و هم به لحاظ تاکتیکی یک بازی ویژه را از شاگردان مجیدی مشاهده کردیم. نتایج نیم‌فصل اول استقلال می‌تواند نوید یک فصل خوب را به هواداران بدهد و صدرنشینی نیم‌فصل می‌تواند در پایان فصل تبدیل به قهرمانی و شادی دل هواداران شود.

عالمی در پاسخ به این سؤال که آیا آبی‌پوشان نیاز به تقویت دارند، خاطرنشان کرد: استقلال حتماً نیاز به تقویت دارد و بازیکن در دفاع راست و چپ و همینطور در هافبک میانی باید به تیم اضافه شوند. اگر هم کادر فنی یک مهاجم گلزن پیدا کند شرایط گلزنی تیم ایده‌آل‌تر خواهد شد. در نیم‌فصل دوم قطعاً کار استقلال سخت‌تر می‌شود و باید مراقب باشند، چون تیم‌ها آنالیز قوی‌تری انجام می‌دهند و زمین‌ها بزرگ و دروازه‌ها کوچک می‌شوند. امیدوارم با تدابیر کادر فنی، استقلال در نیم‌فصل دوم هم با همین قدرت به کارش ادامه دهد و بازیکنان در دو جام بجنگند و در پایان فصل هر دو جام را بالای سر ببرند.

وی با اشاره به کیفیت خوب خط دفاع استقلال و گل‌های کمی که نیم فصل اول آبی‌پوشان دریافت کردند، گفت: نقطه قوت امسال استقلال خط دفاعی تیم به رهبری سیاوش یزدانی است که در کنار آقاسی، مرادمند و دانشگر عملکرد خیلی خوبی داشتند. سیدحسین حسینی هم درون دروازه عالی بود. ساختار دفاعی استقلال امسال خوب بوده، همانطور که آمارها هم نشانگر این موضوع است. استقلال فصل گذشته با وجود بازیکنانی مثل قایدی، دیاباته، شجاعیان و ... در 50 متر جلو شرایط بهتری داشت و امیدوارم با جذب چند بازیکن عملکرد کلی تیم بهتر شود و یک سال رؤیایی را برای هواداران رقم بزنند.

منبع: تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها