گوشی وان پلاس 10 پرو اولین پرچمدار 2022


گوشی وان پلاس 10 پرو اولین پرچمدار 2022

به نظر می‌رسد که کمپانی وان پلاس پیشگام شده است و اولین همراه هوشمند پرچم دار سال 2022 میلادی را در طی روزهای آینده معرفی خواهد کرد.

به گزارش مشرق، با ورود به سال ۲۰۲۲ کمپانی وان پلاس به زودی پرچم دار جدیدی رونمایی خواهد کرد. وان پلاس ۱۰ پرو که همراه هوشمند آینده این کمپانی خواهد بود به احتمال بسیار زیاد با صفح نمایشی ۶.۷ اینچی و پردازنده اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ به بازار عرضه می‌شود.

اطلاعات جدیدی که به تازگی در رابطه با وان پلاس ۱۰ پرو افشا شده اند حاکی از آن هستند که این پرچم دار از صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی Fluid AMOLED با LTPO برخوردار است و به این ترتیب این همراه هوشمند می‌تواند برای بهبود طول عمر باتری نرخ رفرش را تنظیم کند.

هنوز اطلاعات خاصی در رابطه با اندازه صفحه نمایش وان پلاس ۱۰ پرو به صورت رسمی افشا نشده است اما به نظر می‌رسد که این همراه هوشمند از صفحه نمایش ۶.۷ اینچی برخوردار باشد. وان پلاس در این پرچم دار از فناوری شارژ سریع ۸۰ واتی و شارژ بی سیم ۵۰ واتی استفاده کرده است که سرعت شارژ مناسبی را برای پر کردن باتری ۵۰۰۰ آمپری این دستگاه ارائه می‌کند.

گفته شده است که وان پلاس ۱۰ پرو با پردازنده اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ و اندروید ۱۲ به بازار عرضه می‌شود. این همراه هوشمند در زمینه دوربین نیز بسیار قوی عمل کرده و از سنسورهای ۴۸، ۵۰ و ۸ مگاپیکسلی برخوردار شده است. البته هنوز مشخص نیست که قابلیت هایی از قبیل زوم نوری و الترا واید برای این محصول در نظر گرفته شده است یا خیر.

به نظر می‌رسد که هم اکنون بزرگ‌ترین چالش وان پلاس حفظ تعادل قیمت با مشخصات و قابلیت هایی است که این همراه هوشمند در اختیار دارد. قیمت منصفانه این دستگاه می‌تواند آن را به رقیب بزرگی برای پرچم دارهای سامسونگ و اپل تبدیل کند. وان پلاس ۱۰ پرو در تاریخ ۱۱ ژانویه در چین رونمایی خواهد شد.

منبع:ایتنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن