ضمانت اعتبارات خرد تعاونی‌ها آسان می‌شود


ضمانت اعتبارات خرد تعاونی‌ها آسان می‌شود

مدیر عامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون از اعلام آمادگی این صندوق برای اجرایی‌کردن دستور رئیس جمهور در زمینه ضمانت آسان برای اعتبارات خرد تعاونی‌ها خبر داد.

ضمانت اعتبارات خرد تعاونی‌ها آسان می‌شودبه گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مدیر عامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون در نشست شورای معاونین و مدیران صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون با ارائه گزارشی، آمادگی این صندوق را برای تامین ضمانت وام‌های خرد اشتغالزا به‌صورت زنجیره، خوشه و اعضای تعاونی‌ها، با تاکید بر اعتبارسنجی نوین اجتماعی و با ضمانت زنجیره‌ای اعلام کرد.
«مهدی حسین‌نژاد» افزود: افراد روستایی و دهک پایین جامعه در این طرح می‌توانند به‌صورت متقابل ضامن هم شوند تا بتوانند به راحتی اعتبارات در نظر گرفته شده از طرف دولت را جذب کنند.
وی تصریح کرد: براساس اساسنامه، صندوق می‌تواند حداکثر ۳۰ درصد خدمات خود را به اشخاص حقیقی و حقوقی بخش خصوصی اختصاص دهد و بر این اساس صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون در نظر دارد بخشی از منابع خود را برای تسهیل در جذب اعتبارات اشتغالزایی خرد به منظور توزیع عادلانه ثروت و عدالت‌گستری به افراد دهک پایین جامعه اختصاص دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...