فوری / سقوط بهمن در این جاده کشور / مسافران در محاصره برف


فوری / سقوط بهمن در این جاده کشور / مسافران در محاصره برف

حوادث رکنا: به دنبال سقوط بهمن در جاده خلخال - شاهرود در روستای اسکستان جاده مسدود و امدادرسانان مسافران در راه مانده را نجات دادند.

بامداد چهارشنبه سقوط بهمن موجب مسدود شدن جاده اسکستان و گرفتار شدن چندین خودرو شد که با تلاش امدادگران هلال احمر و راهداری مسیر مسدود شده بازگشایی و رانندگان نجات یافتند.

به گزارش رکنا، سقوط بهمن که پنج نقطه از جاده روی داده موجب مسدود شدن راه و گرفتار شدن خودروهای عبوری شده بود که با امدادرسانی نیروهای هلال احمر و راهداری هیچ تلفات جانی گزارش نشده است.

سقوط بهمن جاده را مسدود کرد

فرماندار خلخال در جریان بازدید از این جاده اظهار کرد: با تلاش نیروهای راهداری و هلال احمر ۱۲ دستگاه خودرو زمین گیر شده در مسیر سقوط بهمن از محاصره برف خارج و به مقاصد خود هدایت شدند.

یحیی زاده خاطرنشان کرد: نیروهای امدادی تا حصول اطمینان از نبود خودرو زیر برف ناشی در منطقه حضور خواهند یافت.

در روزهای گذشته ارتفاع برف در شهر خلخال به بیش از ۶۲ سانتیمتر و در ارتفاعات به بیش از یک متر رسیده است.

اسکان اضطراری ۷۰۰ نفر در برف و کولاک

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل نیز به خبرنگار ایسنا گفت: عوامل این جمعیت طی 24 ساعت گذشته به ۷۰۰ نفر از در راه ماندگان بر اثر بارش شدید برف و کولاک در محورهای مواصلاتی استان اسکان اضطراری داده اند.

عزت اله ضربی خاطرنشان کرد: این هموطنان در محورهای نیر - سراب، اردبیل - کوثر، خلخال - اسالم، سرعین - اردبیل و مشگین شهر – اردبیل گرفتار برف و کولاک شده بودند که توسط تیم های عملیاتی جمعیت اسکان داده شده اند.

وی با بیان اینکه تعداد ۱۶۰ بسته غذایی نیز در بین افراد اسکان داده شده توزیع شده است، افزود: کلیه نیروهای جمعیت هلال احمر استان در آماده باش کامل به سر می برند.

ضربی گفت: در پنج روز گذشته نجاتگران این جمعیت در محورهای مواصلاتی استان به 2397 نفر از هموطنان گرفتار در برف و کولاک در قالب ۵۸۸ خانوار امدادرسانی کرده اند.

وی ادامه داد: ۴۶ تیم عملیاتی متشکل از ۱۷۰ نفر نجاتگر با بکارگیری ۴۶ دستگاه خودروی امدادی به یاری این هموطنان شتافته اند. ‌

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !