ناکامی سودجویان در نقطه صفر مرزی/ 3 خارجی دستگیر شدند


ناکامی سودجویان در نقطه صفر مرزی/ 3 خارجی دستگیر شدند

حوادث رکنا: سه تبعه خارجی در روزهای گذشته هنگام خروج از کشور در مرز تایباد دستگیر شدند.

سه نفر بودند و از اهالی یکی از کشورهای همسایه. آن ها قصد داشتند به کشور مادری شان بازگردند و برای همین راهی مرزهای کشور در خراسان رضوی شده بودند، اما آنچه آن ها را از دیگر مسافران متمایز می کرد، رازی بود که در دل کوله پشتی هایشان پنهان کرده بودند.

به گزارش رکنا، روزانه مسافران زیادی در مرزهای استان به صورت قانونی میان ایران و دیگر کشورها تردد می کنند، افرادی که گاهی مسافران عادی هستند و گاهی هم بازرگانان و مسئولان دیگر کشورها، در این میان برخی مجرمان و قاچاقچیان نیز با جا زدن خود به عنوان مسافر قصد فعالیت های مجرمانه ای را دارند که اسیر تیزبینی مرزبانان می شوند، مانند سه تبعه خارجی که در روزهای گذشته هنگام خروج از کشور در مرز تایباد دستگیر شدند.

به گفته سرهنگ محمود پارسا فر، جانشین فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی، مرزبانان هنگ تایباد پس از کنترل دقیق با مشکوک شدن به سه تبعه خارجی کوله های این افراد را بازرسی کردند که منجر به کشف 864میلیون ریال پول نقد ایرانی شد. بررسی ها نشان داد که این افراد قصد خروج غیرقانونی این وجوه از کشور را داشته اند. سه متهم پس از دستگیری برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

شهرآرا

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها