دستگیری سارقان فیوج در پوشش ماموران دولتی


دستگیری سارقان فیوج در پوشش ماموران دولتی

حوادث رکنا: جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری 2 سارق حرفه ای از طایفه فیوج، با اعتراف به بیش از 20 فقره سرقت در پوشش ماموران دولتی خبر داد.

سرهنگ داود عبدالمالکی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی استان، حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادر کردند.

به گزارش رکنا، وی افزود: در استعلام های انجام شده توسط ماموران مشخص شد، پلاک نصب شده بر روی خودرو هیچگونه سابقه ثبتی در سامانه تعویض پلاک نداشته و مورد دستکاری و تغییر قرار گرفته است، که بلافاصله راننده و سرنشین آن، دستگیر و به همراه خودرو، به پلیس آگاهی قزوین منتقل شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین ادامه داد: پس از انتقال متهمان به مقرر انتظامی و در بازرسی از خودرو، تعدادی آلات و اداوات در خصوص سرقت، به همراه البسه و وسایل مربوط به ادارات، سازمان های دولتی و خدماتی کشف شد.

سرهنگ عبدالمالکی با اشاره به اینکه متهمان دستگیره شده از طوایف خاص کشور مصون به باند فیوج بوده و در تحقیقات پلیسی به بیش از 20 فقره سرقت، با پوشش ماموران ادارات دولتی، در استان البرز و قزوین اعتراف کرده اند، خاطر نشان کرد: در بررسی ماموران از خودرو سارقان و استعلام های انجام شده، مشخص شد خودرو سابقه سرقت از استان البرز را داشته، که در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن