داورزنی: ترکیب اصلی تیم ملی والیبال به بازی‌های آسیایی اعزام می‌شود


داورزنی: ترکیب اصلی تیم ملی والیبال به بازی‌های آسیایی اعزام می‌شود

تهران- ایرنا- رییس فدراسیون والیبال گفت: با وجود فاصله کم میان مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی، تیم ملی با ترکیب اصلی راهی هانگژو می‌شود.

به گزارش ایرنا، محمدرضا داورزنی درباره بدهی خارجی باشگاه شهرداری ارومیه، اظهار داشت: این باشگاه باید تا پایان دی تکلیف بدهی‌های خود را مشخص کند زیرا فدراسیون بین‌المللی، تیم شهرداری ارومیه را از نقل و انتقالات و حضور در مسابقات بین‌المللی محروم کرده است. اگر بدهی‌ها پرداخت نشود مجبوریم شهر دیگری را برای میزبانی از مسابقات جام باشگاه‌های آسیا جایگزین ارومیه کنیم.

وی افزود: باید ۲ ماه و نیم پیش از هر رویدادی تکلیف شهر میزبان، هتل، سالن و موارد دیگر مشخص و به تیم‌های شرکت کننده و کنفدراسیون والیبال آسیا اعلام شود که هنوز این اتفاق نیفتاده است. به اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی اعلام کردیم که اگر این اتفاق رخ ندهد مجبوریم محل میزبانی را تغییر دهیم چون نمی‌توانیم میزبانی را از دست بدیم. انتظار داریم استاندار و شورای شهر ارومیه تکلیف بدهی را مشخص کنند.دوست داریم ارومیه از این رویداد میزبانی کند اما اگر این اتفاق نیفتد چاره‌ای جز تغییر میزبان نداریم.

داورزنی در مورد احتمال اعزام تیم ملی والیبال زنان به بازی‌های آسیایی گفت: یکی از اولویت‌های ما اعزام تیم ملی زنان به بازی‌های آسیایی است. ستاد بازی‌ها باید این مساله را قطعی کند. از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک این درخواست را مطرح کرده‌ایم. اگرچه رییس فدراسیون والیبال هستم اما درخواست کرده‌ام که رشته‌های تیمی والیبال، هندبال، بسکتبال زنان اعزام شوند. تمایل دارم این اتفاق خوب برای زنان بیفتد.

وی در پاسخ به اینکه آیا برنامه‌ای برای ریاست کمیته ملی المپیک یا هیات اجرایی دارید؟ گفت: خیر. فعلاً به والیبال فکر می‌کنم.

داورزنی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود قرار است ویتال هینن برای هدایت تیم ملی به ایران سفر کند، گفت: خیر. او فقط برای کار آموزشی می‌آید.

وی درباره فاصله زمانی کوتاه بین مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی گفت: تیم ملی با ترکیب اصلی به بازی‌های آسیایی اعزام می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر