محرومیت زدایی و اشتغال اولویت‌ فرمانداری دشتستان است


محرومیت زدایی و اشتغال اولویت‌ فرمانداری دشتستان است

سرپرست فرمانداری دشتستان گفت: محرومیت زدایی و اشتغال جوانان از مهم‌ترین اولویت‌ها و برنامه‌های پیش روی فرمانداری این شهرستان است.

صادق بوستانی صبح امروز با سفر به شهر شبانکاره در شهرستان دشتستان در گلزار شهدای این شهر اظهار کرد: شهدا چشم و چراغ ملت ایران هستند و مردم همواره نشان داده‌اند به آرمان‌های شهدا پایبند هستند.

وی اضافه کرد: شهیدان راه دین، ایثار و فداکاری را به ما آموختند و نشان دادند ضمن حفاظت از کشور، اخلاق و دینمان در کنار رهبری و درخدمت مردم باشیم.

سرپرست فرمانداری دشتستان ضمن تشکر از همراهی گروه‌های جهادی که راه و مسیر شهدا برای خدمت به مردم را می‌پیمایند، عنوان کرد: محرومیت زدایی، اشتغال جوانان و مردمداری از مهم‌ترین اولویت‌ها و برنامه‌های پیش روی فرمانداری دشتستان است.

محرومیت زدایی و اشتغال اولویت‌ فرمانداری دشتستان است

بوستانی با اعلام اینکه در خصوص رفع هر مشکل از این بخش جلسه اختصاصی باید گرفته شود، اظهار کرد: مشکلات تنها با روحیه جهادی حل خواهد شد، امروز نیز برای سخنرانی در جمع شما حضور نیافته‌ام بلکه برای بازدید و بررسی مشکلات این بخش در کنار شما هستم.

وی در ادامه به روستای چهل زرعی عجم رفت و در خصوص رفع مشکل تیر برق‌هایی که برای اصلاح معابر ایجاد مشکل کرده‌اند، بیان کرد: بخشدار شبانکاره سرباز شماست، تمامی مشکلات روستای خود را به بخشدار منعکس کنید، بنده نیز با اینکه روستای چهل زرعی عجم برای رفع مشکلات برق و کابل جزء روستاهای هدف ماست تمام توان خود را برای رفع این مشکلات بکار خواهم گرفت.

سرپرست فرمانداری دشتستان در ادامه از روستای چهل زرعی عرب از جاده ورودی روستا، کانال‌های زهکشی، پروژه نیمه تمام پارک این روستا بازدید کرد و از شورای روستا خواهان درخواست مکتوب جهت رفع مشکلات مربوطه شد.

محرومیت زدایی و اشتغال اولویت‌ فرمانداری دشتستان است

بوستانی سرپرست فرمانداری دشتستان در بازدید از برخی زمین‌های کشاورزی روستای سمعیا در بخش شبانکاره که با مشکل سیلاب مواجه بودند بیان کرد: رفع این مشکل نیاز به برگزاری جلسات تخصصی و کارشناسی دارد، پیگیر اعتبارات مورد نیاز این طرح نیز خواهم بود، هماهنگی‌های لازم با دهیار و اعضای شورای روستا انجام خواهد شد و با اطلاعاتی که در اختیار اینجانب قرار گرفته است مشکلات را برطرف خواهم کرد.

وی سپس از پروژه نیمه تمام پارک و حسینیه روستای سمیعا بخش شبانکاره بازدید و اظهار کرد: به‌امید حق با همت مدیران دولتی و همکاری گروه‌های جهادی در خصوص اتمام حسینیه و پارک این روستا تلاش خواهیم کرد.

سرپرست فرمانداری دشتستان با حضور در روستای چاه زنگی و عطیبه بخش سعدآباد در خصوص رفع مشکلات ورودی روستا و محور مواصلاتی به جاده ساحلی که به دلیل کم عرض بودن جاده باعث اتفاقات ناگواری شده است تاکید کرد: با همکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای به زودی عملیات شانه خاکی این محور ها انجام خواهد شد، اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای فردا جهت بررسی ورودی روستای چاه زنگی به این روستا خواهد آمد، برای تخصیص اعتبار جهت آسفالت نیز اقدامات لازم را انجام و در دستور کار قرار خواهم داد.

محرومیت زدایی و اشتغال اولویت‌ فرمانداری دشتستان است

بوستانی سپس سرزده به بیمارستان محلی شهدای شبانکاره رفت. وی در خصوص رفع مشکلات درمانی این بیمارستان بیان کرد: مشکلات شما مردم عزیز، مشکل شخص من است، دلیل عدم وجود نیروی متخصص در این بیمارستان نداشتن کد بیمارستان است که این مورد مهم را با استاندار مطرح خواهم کرد تا از طریق وزارت بهداشت اقدامات لازم را انجام دهد.

سرپرست فرمانداری دشتستان عنوان کرد: تلاش‌ها و اقدامات لازم در خصوص شبانه روزی کردن داروخانه، رفع مشکل آزمایشگاه و تجهیزات بیمارستان را نیز جهت رفاه حال مردم در دستور کار قرار خواهم داد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش