برگزاری نمایشگاهی به وسعت ایران در زنجان منوط به اجازه ستاد تنظیم بازار


برگزاری نمایشگاهی به وسعت ایران در زنجان منوط به اجازه ستاد تنظیم بازار

رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: برگزاری نمایشگاهی به وسعت ایران در زنجان منوط به اجازه ستاد تنظیم بازار استان است.

سیدمحمود موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری نمایشگاه «به وسعت ایران»، اظهار کرد: اتاق اصناف ایران، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرده که دومین جشنواره فروش فوق‌العاده نوروزی با عنوان «نمایشگاهی به وسعت ایران» با حمایت وزارت صمت و با محوریت اتاق‌های اصناف سراسر کشور و اتحادیه‌های صنفی از اول بهمن ۱۴۰۰ تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری این نمایشگاه غیرتجمعی، ناقض برگزاری نمایشگاه‌های تجمعی نبوده و برگزاری آن در استان منوط به تایید و کسب اجازه از ستاد تنظیم بازار استان زنجان خواهد بود.

این مسئول با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه کیف و کفش در بهمن ماه و نمایشگاه بهاره پیش از نوروز در زنجان برنامه‌ریزی شده است، ادامه داد: در صورت برگزاری این طرح، فاکتورها توسط اتحادیه مربوطه بررسی و در در صورت تایید قیمت‌های فروش فوق‌العاده، با بنرهای متحدالشکلی این مهم به اطلاع مردم رسانده خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان تصریح کرد: با توجه به اینکه تورم بخش پوشاک در زنجان نسبت به میانگین بالا است، برگزاری نمایشگاه‌های متمرکز و غیرمتمرکز می‌تواند کاهش هزینه و رضایتمندی مصرف‌کننده را به همراه داشته باشد.

انتهای یپام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری