مدل مشخصی باید برای توسعه کارآفرینی در سیستان و بلوچستان طراحی شود


مدل مشخصی باید برای توسعه کارآفرینی در سیستان و بلوچستان طراحی شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: توسعه کارآفرینی در همه ابعاد و به معنای عام می تواند راه برون رفت جامعه از مشکلات باشد.

به گزارش ایسنا- مهرداد جهاندیده در نشست با اعضای انجمن صنفی کارفرمایی دفاتر مشاوره کارآفرینی استان اظهار کرد: کارآفرینی باید همه ابعاد توسعه را در قالب یک زنجیره ارزش دنبال کند.

وی با تاکید بر اینکه مدل مشخصی باید برای توسعه کارآفرینی در سیستان و بلوچستان طراحی شود، افزود: با توجه به احکام برنامه هفتم توسعه، نیاز است تا جایگاه کارآفرینی مورد تببین و تاکید قرار گیرد.

دبیر کارگروه تخصصی اشتغال استان ادامه داد: انجمن صنفی دفاتر مشاوره کارآفرینی می تواند نقش مهمی در همسو کردن دستگاه های اجرایی فعال در حوزه اشتغال داشته باشد.

جهاندیده گفت: برای توسعه کارآفرینی نیازمند همگرایی و هم افزایی همه بخش ها هستیم و شرکت های دانش بنیان و مراکز شتاب دهنده نیز می توانند در این مسیر یاری رسان باشند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با همکاری پارک علم و فناوری ، بزودی امکان استقرار دفتر انجمن مشاوره کارآفرینی فراهم می شود تا با جانمایی مکان ثابت، امکان بهره گیری جامعه هدف از ظرفیت انجمن بیش از پیش میسر شود.

جهاندیده افزود: حضور نمایندگان انجمن صنفی کارفرمایی دفاتر مشاوره کارآفرینی در جلسات کارگروه تخصصی اشتغال استان هم باعث می شود تا از نظرات این انجمن در راستای رسالت و اهداف کارگروه استفاده شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403