ماسک لبخند خندوانه؛ یک ماسک شفاف دائمی!


ماسک لبخند خندوانه شاید یکی از کاربردی‌ترین ماسک‌های کرونا باشد که با شفافیت خود مزایای فراوانی را فراهم می‌کند.

با شیوع کرونا روش‌های مختلفی برای مقابله با آن به کار برده شد که زدن ماسک به عنوان یکی از موثرترین روش‌ها در این زمینه شناسایی شد. حالا دیگر ماسک به نوعی بخش از پوشش ما شده است و همانقدر که انتخاب یک پیراهن مناسب برای ما مهم است، خرید یک ماسک تنفسی مناسب هم اهمیت دارد.

مزایای استفاده از ماسک

اگر بخواهیم خیلی کوتاه و خلاصه مزایای استفاده از ماسک را بیان کنیم می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

جلوگیری از ورود ویروس به دستگاه تنفسی: استفاده از ماسک استاندارد یعنی هوای ورودی به دستگاه تنفسی از فیلتر عبور کند و این یعنی ویروس‌ها در فیلترهای ماسک گیر می‌کنند و وارد دهان و بینی ما نمی‌شوند. همین مسئله باعث جلوگیری از ابتلای ما به کرونا خواهد شد.جلوگیری از ابتلای دیگران: اگر شما به بیماری کرونا مبتلا شده باشید، یکی از مهمترین دغدغه‌های شما این است که اطرافیان شما مبتلا نشوند. استفاده از ماسک از کاربردی‌ترین روشها در این زمینه است. وقتی ماسک زده باشید، ویروسهای موجود در بازدم شما در فیلترهای ماسک گیر می‌کنند و وارد هوای اطراف نمی‌شوند.

ماسک لبخند خندوانه

برنامه خندوانه همیشه نگاه ویژه‌ای به ماسک تنفسی داشته است و همیشه ماسک‌های زیبایی در این برنامه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در ابتدای ضبط برنامه خندوانه از ماسک‌ سه بعدی رنگی استفاده شد که باعث شادتر شدن فضای برنامه بود. این ماسک‌ها در رنگ‌های متنوعی بودند که برنامه را از یکنواختی خارج می‌کرد.

برای خرید ماسک سه بعدی مورد استفاده در این برنامه می‌توانید سری به فروشگاه کرومارکت بزنید: https://coromarket.ir/shop/3d-mask/

پس از مدتی تهیه‌کنندگان این برنامه به این نتیجه رسیدند که دیدن لبخند شرکت‌کنندگان از هر چیزی مهمتر است و به همین دلیل به دنبال ماسک‌هایی رفتند که شفاف بودند و صورت افراد از پشت آنها قابل دیدن بود.

ماسک جدید خندوانه یک ماسک شیشه‌ای فیلتردار است که در دو سایز زنانه و مردانه عرضه شده است.

ویژگی‌های ماسک شفاف خندوانه

اگر چه مهم‌ترین ویژگی ماسک خندوانه این است که لبخند زیبای شما از پشت آن پیداست، اما این ماسک دائمی مزایای دیگری هم دارد که در ادامه به شما خواهیم گفت.

ماسک لبخند خندوانه؛ یک ماسک شفاف دائمی!

مشاهده صورت از پشت ماسک

ماسک‌های تنفسی با وجود همه مزایایی که داشتند ما را از دیدن چهره یکدیگر محروم کردند؛ طوری که دیدن صورت افراد برایمان آرزو شده بود. حتی در مواردی چهره همدیگر را فراموش کرده بودیم!

ماسک‌های شفاف خندوانه این مزیت را دارند که با وجود ایجاد مصونیت در برابر کرونا چهره افراد را نمی‌پوشانند.

علاوه بر این، شاید شما مثلاً یک دانپزشک مهربان باشید که می‌خواهید با نشان دادن لبخند‌تان به بیماران به آنها قوت قلب بدهید و از طرفی با نمایش دندان‌های زیبایتان بازاریابی هم بکنید! ماسک لبخند مناسب شماست.

ماسک مناسب گفتار درمانی

دیدن چهره افراد علاوه بر زیباتر شدن زندگی کاربردهای مهم دیگری هم دارند. به طور مثال، ناشنوایان از طریق لب‌خوانی منظور افراد را درک می‌کردند. ماسک‌های تنفسی لب را می‌پوشانند و از این رو ناشنوایان دچار مشکل می‌شوند. ماسک های شفاف خندوانه این مشکل را حل کرده‌اند و مانعی برای ارتباط با ناشنوایان ایجاد نمی‌شوند.

دیدن حرکات لب در گفتار درمانی نقش مهمی دارند و از این رو ماسک‌های شفاف خندوانه ماسک مناسبی برای افرادی است که در این زمینه مشغول به کار هستند.

ماسک دائمی فیلتردار

ماسک‌های شفاف خندوانه قابلیت تعویض فیلتر دارند و به همین دلیل یکبار مصرف نیستند.

با هر بار تعویض فیلتر این ماسک‌ها می‌توان 8 ساعت متوالی از آنها استفاده کرد و از این رو ماسک‌های شفاف خندوانه ماسک‌هایی دائمی هستند. از این جهت می‌توان گفت که ماسک‌های شفاف دائمی خیلی هم به صرفه هستند.

ماسک نایلونی مناسب روزهای بارانی

ماسک‌های معمول که از لایه‌های اسپان باند، ملت بلون، SMS، نانو و مشابه آن تولید می‌شوند به محض مرطوب شدن خاصیت خود را از دست می‌دهند. اما ماسک شفاف این مزیت را دارد که چون اولاً سطح عمده آن مرطوب نمی‌شود و دوما فیلترها در طرفین ماسک به نحوی قرار گرفته‌اند که به سادگی خیس نمی‌شوند، در روزهای بارانی گزینه بسیار مطمئنی هستند.

بخار نگرفتن

جدار شفاف ماسک‌های خندوانه در برابر بخار گرفتن حساس هستند و حتی در صورت تنفس طولانی هم بخار نخواهد گرفت. همین ویژگی باعث می‌شود جلوی دید صورت گرفته نشود.

قیمت ماسک خندوانه

تولیدکننده این ماسک زیبا، قیمت مناسبی برای آن تعیین کرده است. البته یادتان هم نرود چون این ماسک دائمی است و تنها نیاز به تعویض روزانه فیلترها دارد، در مجموع قیمت ماسک شفاف فیلتر دار بسیار مقرون به صرفه است.

خرید ماسک های نایلونی خندوانه

ماسک‌های شفاف خندوانه را شاید بتوان فصل جدیدی در ماسک‌های تنفسی دانست. ماسک هایی که صورت را نمی‌پوشانند اما ایمنی لازم را در برابر کرونا ایجاد می‌کنند.

برای خرید ماسک شفاف دائمی خندوانه، انواع ماسک سه بعدی و سه لایه، ماسک‌های N95 و N99، کیت‌های تشخیص اعتیاد و بی بی چک و سایر تجهیزات پزشکی سری به کرومارکت بزنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در