زمان عرضه مک‌بوک‌های 14 اینچی اپل با تراشه M 2 مشخص شد


زمان عرضه مک‌بوک‌های 14 اینچی اپل با تراشه M 2 مشخص شد

اپل اواخر امسال مک‌بوک های خود را با تراشه جدید به بازار عرضه می کند.

باشگاه خبرنگاران جوان - یکی از سری ‌های لب‌تاپ که توسط اپل طراحی شده مک بوک است. این محصول برای اولین بار در سال ۲۰۰۶ به بازارهای جهانی عرضه و جایگزینی مناسب برای لب تاپ‌های ۱۲ اینچی شد.

به گزارش سایت digitaltrends، اخیرا یک منبع موثق درباره خصوصیات و عرضه مک بوک اپل ادعا کرد که این شرکت قصد دارد مک پرو ۱۴ اینچی خود را در نیمه دوم سال به بازار‌های جهانی عرضه می‌شوند.

براساس گزارش‌ها، مک بوک‌های ۱۴ اینچی از پردازنده M۲ استفاده می‌کنند. پیش بینی می‌شود این محصول اپل در مقایسه با نسل قبل خود ظاهری مشابه داشته و دارای چهار پورت USB-C باشد. به گفته یکی از افشاگران اپل، عملکرد تراشه M۲ مک بوک 14 اینچی نسبت به تراشه M۱ Pro کاهش یافته است. البته این مک بوک‌ با افزایش جزئی قابلیت‌ها نسبت به نسل قبلی عرضه خواهد شد، اما از سری M۱ Pro دو هزار دلاری بهتر خواهند بود.

زمان عرضه مک‌بوک‌های 14 اینچی اپل با تراشه M 2 مشخص شد

گزارش‌ها حاکی از آن است که شرکت اپل علاوه بر مک بوک‌های مذکور یک محصول دیگر به نام مک بوک ایر با نمایشگر ناچ یک و ظاهری حساس طراحی کرده که با محصولات دیگر در نیمه دوم امسال به بازار عرضه می‌شود. منابع موثق هنوز درباره قیمت مک بوک ایر و مک بوک ۱۴ اینچی صحبتی نکرده‌اند اما پیش بینی می‌شود قیمت محصولات جدید از ۱۰۰۰ دلار شروع شود.

بیشتر بخوانید

مک بوک پرو M۱ از جدیدترین آزمایش خود موفق بیرون آمد

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن