لکه‌گیری و روکش 50 خیابان آبادان آغاز شد


لکه‌گیری و روکش 50 خیابان آبادان آغاز شد

آبادان - ایرنا - معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری آبادان به آغاز عملیات لکه‌گیری معابر شهری در آبادان اشاره کرد و گفت:بیش از 50 خیایان در آبادان که نیاز به روکش آسفالت و لکه گیری دارند شناسایی شده‌اند.

محمد حسن حیاتی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با فعالیت واحد عمران و خدمات شهری شهرداری، عملیات لکه گیری معابر در شهر آبادان به منظور زیباسازی محیط و سهولت تردد مردم و وسایل نقلیه آغاز شد.

وی با بیان اینکه لکه گیری و روکش آسفالت این خیابان‌ها برای امسال هدف‌گذاری و بودجه لازم پیش‌بینی شده است، گفت:شورای اسلامی شهر و شهردار آبادان برای تامین قیر مورد نیاز این عملیات، تلاش می‌کنند.
حیاتی، داشتن خیابان‌های آسفالت و تمیز را حق شهروندان آبادانی دانست و از بهره گیری همه ظرفیت‌ها و امکانات موجود شهرداری برای بهسازی و زیباسازی شهر خبر داد.
معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری آبادان گفت: عملیات لکه گیری معابر در شهر آبادان به صورت امانی توسط شهرداری آبادان در حال اجراست و این اقدام باعث کاهش هزینه برای شهرداری خواهد شد.
وی بیان کرد: در صورت تامین قیر مورد نیاز عملیات زیرسازی و روکش آسفالت در مناطقی دیگری که نیاز به آسفالت دارند آغاز خواهد شد.

وی افزود: زیرسازی در کوی سلامت آبادان نیز انجام شده که به مناسبت ۲۲ بهمن امسال بهره برداری خواهد شد.

حیاتی گفت: با فراهم شدن قیر مورد نیاز ۷۴۷ هزار متر مربع روکش آسفالت در خیابان‌های آبادان اجرا خواهد شد.
وی ادامه داد: شهروندان آبادانی می توانند از طریق سامانه ۱۳۷ نقاطی که نیاز به لکه گیری دارند را اطلاع رسانی کنند تا با اولویت بندی اقدام شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان