فرماندار: 30 درصد راه‌های روستایی دالاهو همچنان مسدود است


فرماندار: 30 درصد راه‌های روستایی دالاهو همچنان مسدود است

قصرشیرین- ایرنا- فرماندار دالاهو گفت: 30 درصد روستاهای این شهرستان همچنان بر اثر بارش برف اخیر مسدود است و تلاش برای بازگشایی راه‌ها ادامه دارد.

«کرم محمدی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش برف سنگین باعث مسدود شدن بیش از ۱۰۰ روستای شهرستان شده بود که بخش زیادی از راه ها با تلاش عوامل راهداری بازگشایی شد.

وی اظهار داشت: تمام توان و امکانات، دستگاه های امدادی و ماشین آلات راهداری و برف روب نیز با تمام توان پای کار هستند تا نسبت به بازگشایی راه ارتباطی روستاهای مسدود شده اقدام کنند و روستاها اکنون از نظر خدمات رفاهی آب برق و گاز و پوشش آنتن دهی و تلفن مشکلی ندارد.

نماینده عالی دولت در دالاهو گفت: برق چهار روستای سخت گذر شهرستان همچنان قطع است که با کمک نفر بر ارتش پادگان الله اکبر در صدد بازگشایی راه هستیم که امید است تا بعد از ظهر امروز برق این چهار روستا وصل شود.

محمدی ادامه داد: جاده ها و راه های ارتباطی شهرستان کماکان لغزنده است و عوامل راهداری پای کار بوده و کار نمک پاشی راه ها را انجام می دهند.

وی گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی جدید در روز پنجشنبه تمام عوامل امدادی در حال آماده باش و پای کار هستند و جلسه ستاد مدیریت بحران نیز در این رابطه تشکیل جلسه داده است.

او اضافه کرد: با توجه به لغزنده بودن مسیر و یخبندان از تمامی مردمی که قصد سفر و عبور ازمحورهای مواصلاتی شهرستان دالاهو را دارند درخواست دارم که از سفرهای غیر ضرور خودداری کنند و در صورت سفر ضروری با تجهیزات ایمنی کامل و اطمینان از خودرو و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تردد کنند.

شهرستان دلاهو با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۱۰۰ کیلومتری غرب کرمانشاه قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟