امداد رسانی بی وقفه نیروی انتظامی به سیل زدگان در میناب


امداد رسانی بی وقفه نیروی انتظامی به سیل زدگان در میناب

بندرعباس-ایرنا- فرمانده نیروی انتظامی میناب گفت: امداد رسانی به صورت شبانه‌روزی و بی وقفه به سیل زدگان این شهرستان ادامه دارد.

به گزارش ایرنا،سرهنگ عباس قاسمی روز چهارشنبه در جمع مردم سیل زده میناب اظهار داشت: به دنبال بارندگی‌های شدید، طغیان رودخانه‌ها و جاری شدن سیل در برخی از نقاط شهرستان و روستاهای پایین دست سد استقلال از جمله تمبک ، مازغ بالا و پایین ، بلبلی و دریافت از توابع بخش مرکزی و بندزرک ، نیروهای پلیس و انتظامی بلافاصله برای امداد رسانی ایفای نقش کردند.

وی، با اشاره به انسداد و آب گرفتگی معابر افزود: نیروی انتظامی با حمایت ها و پشتیبانی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان ما روزانه یکهزار پرس غذای گرم و دو هزار قرص نان بین مردم سیل زده روستاهای مازغ بالا و پایین و تمبک توزیع می شود.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به توزیع نان و غذای گرم، آب معدنی و سایر مایحتاج میان سیل زدگان توسط نیروی انتظامی مطرح کرد: در وعده‌های مختلف برای رفع نیازهای تغذیه‌ای سیل زدگان کوشیده ایم و این روند همچنان ادامه دارد.

قاسمی خاطر نشان کرد: همچنین اکیپ‌های این یگان در راستای تامین امنیت روستاهای سیل زده باهمکاری بسیج سپاه در نقاط مختلف مستقر هستند.
بارش در شب گذشته باعث آب گرفتگی خیابان های و معابر اصلی و فرعی مناطق این شهرستان شد و براساس اعلام هواشناسی میناب ۱۴۶،۹ میلی‌متر باران در این منطقه ثبت شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان