200 گروه جهادی کار خدمات رسانی به سیل زدگان هرمزگان را برعهده دارند


200 گروه جهادی کار خدمات رسانی به سیل زدگان هرمزگان را برعهده دارند

بندرعباس- ایرنا- فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: 200 گروه جهادی فعال از ابتدای وقوع سیل تاکنون کار خدمات رسانی به سیل زدگان استان را برعهده دارند و همواره در کنار مردم هستند.

سردار اباذر سالاری روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: از ابتدای سیل بسیج سازندگی سپاه هرمزگان اقدام به توزیع ۱۰ هزار قرص نان و کنسرو و نیز اسکان موقت در ۹ مکان با مشارکت فرمانداری ها و سایر دستگاه های امدادی نموده است.

وی بیان داشت: همچنین در این مدت ۳۰ هزار بسته معیشتی بین سیل زدگان استان هرمزگان توزیع شده است.

فرمانده سپاه امام سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اظهارداشت: با توجه به سرمای هوا درزمان بارندگی، سپاه و بسیج استان تعداد ۱۵۰ عدد بخاری و ۱۰ هزار متر پلاستیک برای سیل زدگان اهدا کرده اند.

سردار سالاری اضافه کرد: برای بازگشایی راه های مسدود شده توسط سیل تعداد ۲ دستگاه بیل مکانیکی و همچنین ۲ دستگاه لودر و کمپرسی در مناطق سیل زده رودان و منطقه شمیل و آشکارا در حاجی آباد کار بازسازی و تقویت سیل بند را انجام می دهند که منجر به بازگشایی راه ۳۰ روستا گردید.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه ۵۷۰ واحد مسکونی در شهرستان رودان آسیب جدی پیدا کرده است و بیش از ۶۰۰ مورد از اقلام زندگی مردم نیز در سیل دچار خرابی و خسارت شده است .

فرمانده سپاه هرمزگان همچنین ایجاد سیل بند و لایروبی در بستر رودخانه ها، بازگشایی راه ها و اهدای دستگاه یخچال و تلویزیون برای آسیب دیدگان سیل از دیگر خدمات انجام شده اشاره کرد.

////

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس