ماجرای درگیری دانش آموز فومنی با معلمان و مدیر مدرسه+ واکنش آموزش و پرورش


مدیر آموزش و پرورش فومن گفت: پس از اینکه دانش آموز با 40 دقیقه تأخیر سر جلسه امتحان حاضر شد و معلم از حضور او در جلسه طبق قانون ممانعت می‌کند در گیری میان این دانش آموز و برادرش با معلم و مدیر مدرسه رخ می‌دهد.

ماجرای درگیری دانش آموز فومنی با معلمان و مدیر مدرسه+ واکنش آموزش و پرورش

به گزارش راهبرد معاصر، مدیر آموزش و پرورش فومن گفت: پس از اینکه دانش آموز با ۴۰ دقیقه تأخیر سر جلسه امتحان حاضر شد و معلم از حضور او در جلسه طبق قانون ممانعت می‌کند در گیری میان این دانش آموز و برادرش با معلم و مدیر مدرسه رخ می‌دهد.

درگیری یک دانش آموز و برادرش با مدیر و دو نفر از معلمان مدرسه‌ای در فومن سبب شکسته شدن دندان مدیر و مصدومیت دو معلم شد.

روز گذشته خبر بر درگیری یک دانش آموز با همراهی برادرش با مدیر و معلمان یکی از مدارس متوسطه شهرستان فومن در فضای مجازی منتشر و موجب آزرده خاطر شدن قشر معلمان و فرهنگیان این شهرستان شد. موضوع و علت درگیری را از مدیر آموزش و پرورش شهرستان فومن پیگیر شدیم.


ایوب بیتا با اشاره به درگیری یک دانش آموز و برادرش با معلم و مدیر مدرسه‌ای در این شهرستان، اظهار کرد: در پی این درگیری بین دندان مدیر شکست و دو نفر از معلمان نیز آسیب دیدند.

مدیر آموزش و پرورش فومن در ادامه به دلیل این درگیری اشاره کرد و افزود: پس از اینکه دانش آموز با ۴۰ دقیقه تأخیر سر جلسه امتحان حاضر شد و معلم از حضور او در جلسه طبق قانون ممانعت می‌کند در گیری میان این دانش آموز و برادرش با معلم و مدیر مدرسه رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه طی تماسی موضوع با اداره آموزش و پرورش اطلاع‌رسانی شده و تیمی متشکل از حراست، بازرسی و حقوقی به همراه مأموران پلیس در مدرسه حاضر می‌شوند، ادامه داد: گزارشی توسط پلیس تنظیم و پرونده برای طی مراحل قضائی به کلانتری و دادگاه ارجاع می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش فومن اضافه کرد: با دستور دادستان دو برادر تحت پیگرد قانونی قرار گرفته اند.

بیتا ادامه داد: شکستن حرمت معلم و حریم مدرسه تحت هیچ شرایطی قابل پذیرش نیست و تأمین امنیت مدارس از هر گونه تهدید به عنوان یک اصل مهم مد نظر آموزش و پرورش است./مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی