27 کارگروه گرامیداشت دهه فجر در آذربایجان‌غربی تشکیل شد


27 کارگروه گرامیداشت دهه فجر در آذربایجان‌غربی تشکیل شد

ارومیه- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: 27 کارگروه تخصصی گرامیداشت دهه فجر در این استان تشکیل شده و مسوول اجرای برنامه‌های متنوع این دهه در استان هستند.

حجت الاسلام ناصر آقایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این کمیته‌ها برنامه‌های اجرایی و پیشنهادی خود را به زودی مشخص می‌کنند تا برنامه‌های اجرایی در سطح جامعه منعکس شود.

وی بیان کرد: دهه فجر مصداق بارز ایام الله و جشن استقرار استقلال واقعی کشور پس از چند دهه مستعمره استکبار و ژاندارم منطقه بودن است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: این پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سبب عصبانیت آمریکا و ایادی مستکبرش شده است و باید همه ساله یاد و خاطره آن با برنامه‌های متنوع به رخ جهانیان کشیده شود.

حجت الاسلام آقایی بیان کرد: باید نسل جوان با این دهه آشنایی بیشتری داشته باشند و بدانند پدرانشان چه زحماتی برای کشور کشیده‌اند.

وی افزود: جوانان در هر جامعه و کشوری محور حرکت در تمامی عرصه‌ها ازجمله سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی می‌باشند و همواره از دیگر افراد جلوتر هستند.

به گزارش ایرنا، برنامه‌های دهه فجر همه ساله از ۱۲ بهمن شروع می‌شود و به مدت ۱۰ روز ادامه دارد و در این دهه دهها طرح عمرانی و خدماتی نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک