بازیکن ارومیه‌ای ششمین فوتسالیست جوان برتر جهان شد


بازیکن ارومیه‌ای ششمین فوتسالیست جوان برتر جهان شد

ارومیه- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ارومیه گفت: برترین‌های سال فوتسال جهان معرفی شدند و بازیکن جوان ارومیه‌ای به عنوان ششمین بازیکن برتر جهان شناخته شد.

نوروز علیمردان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برترین های سال فوتسال جهان توسط فوتسال پلنت معرفی شدند که "سالار آقاپور" فوتسالیست ارومیه‌ای توانست با کسب ۹۹ رای ششمین باریکن برتر جوان دنیا در سال ۲۰۲۱ انتخاب شود.

وی گفت: این بازیکن که هم‌اکنون در تیم مس سونگون تبریز در لیگ برتر حضور دارد پیش از این از باشگاه فرهنگی ورزشی اروم شاپرک ارومیه به فوتسال کشور معرفی شد و در حال حاضر در تیم ملی فوتسال نیز حضور دارد.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان ارومیه اضافه کرد: امروز در لیگ برتر والیبال دو بازی برگزار خواهدشد که ابتدا از ساعت ۱۵ آذرباتری با تیم لبنیات هراز آمل و سپس از ساعت ۱۸ دو تیم شهرداری ارومیه و سپاهان اصفهان در حساس‌ترین بازی هفته به دیدار هم می‌رود که این بازی بدلیل حساسیت زیر نظر ویدئوچک انجام خواهدگرفت.

وی اضافه کرد: "محمد برزگر" و "یاسین نوری" دو شمشیرباز ارومیه‌ای نیز به اردوی تیم ملی شمشیربازی جوانان کشور در اسلحه اپه دعوت شدند.

علیمردان گفت: این اردو از تاریخ ۴ بهمن تا ۱۲ بهمن ماه در اردبیل برگزار خواهدشد.

در انتخاب برترین‌های فوتسال جهان، تیم ملی فوتسال نیز عنوان چهارمین تیم برتر فوتسال جهان را کسب کرد و ایزاگل گومز از پرتغال بهترین بازیکن جوان فوتسال شناخته شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند