اخذ اولین سند تک برگی کانال های آبیاری کشور در قزوین


اخذ اولین سند تک برگی کانال های آبیاری کشور در قزوین

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین گفت: باتلاش و پیگیری‌های شبانه‌روزی همکاران این شرکت و با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک استان و انجام اقدامات مستندسازی اولین سند تک برگی کانال های آبیاری کشور توسط شرکت آب منطقه ای قزوین اخذ شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ یداله ملکی، مدیر عامل شرکت شرکت آب منطقه ای قزوین با اعلام این خبر گفت: این اقدام با هدف مختومه کردن دعوی مطروحه در خصوص ادعاهای اشخاص حقیقی و حقوقی نسبت به مالکیت کانال های آبیاری دشت قزوین صورت گرفته و گامی موثر در تثبیت مالکیت دولت و مدیریت منابع آب کشور به شمار می آید.

ملکی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این زمینه اضافه کرد: این سند شامل بخشی از کانال اصلی شبکه آبیاری دشت قزوین و بند انحرافی زیاران می باشد و در خصوص اخذ سند مالکیت ادامه این کانال نیز اقدامات مشابه در دست اجرا می باشد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین در پایان خاطرنشان شد: با توجه به اینکه کانال آبیاری دشت قزوین در بخشهای مختلف استان واقع شده است لازم است سایر دستگاه‌ها نیز همکاری بیشتری با این شرکت به عنوان متولی حفاظت و صیانت از کانال های آبیاری و رودخانه ها داشته باشند تا ضمن حفظ حقوق بیت المال از اقدامات متصرفانه به اراضی این کانال ها و زمین خواری نیز جلوگیری بعمل آید.

کد خبر 1594247

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس