فرماندار گنبدکاووس: تولید محتوا در روایتگری دهه فجر مورد توجه قرار بگیرد


فرماندار گنبدکاووس: تولید محتوا در روایتگری دهه فجر مورد توجه قرار بگیرد

گنبدکاوووس - ایرنا - سرپرست فرمانداری گنبدکاووس چارچوب اصلی برنامه‌های دهه فجر را اجرای دستورالعمل‌ ابلاغی ستاد استانی دانست و گفت: بومی‌سازی برنامه‌ها و تولید محتوا برای روایتگری این دهه برای نسل جدید باید مورد توجه بیشتر مسوولان قرار بگیرد.

به گزارش ایرنا، مهدی دهرویه روز چهارشنبه در نشست ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر گنبدکاووس اظهارداشت: با وجود گذشت سال‌های زیادی از پیروزی انقلاب اسلامی و حملات شدید دشمنان علیه آن و شرایط سخت تحریم همچنان این انقلاب به برکت خون شهدا و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب استوار و پابرجاست.

وی ابراز امیدواری کرد: با فروکش کردن کرونا همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از ساده‌انگاری شرایط جامعه و استفاده از تجربیات سال‌های قبل برنامه‌های دهه فجر با محوریت تمرکززدایی و تولید محتوا برای روایتگری در گنبدکاووس برگزار شود.

سرپرست فرمانداری گنبدکاووس با تاکید بر اینکه مسوولان شهرستان در اجرای برنامه‌های دهه فجر به دنبال رفع تکلیف نباشند، گفت: دستگاه‌های اجرایی عضو ۲۴ کمیته ستاد دهه فجر اجرای برنامه‌های خود را علاوه بر مرکز شهرستان با همکاری بخشداران و دهیاران در حوزه بخش‌ها و روستاهای نیز گسترش دهند.

دهرویه با اشاره به انجام هماهنگی برای اجرای برنامه‌های محتوایی به مناسب دهه فجر در گنبدکاووس از پنجم تا ۱۲ بهمن، از صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و فعالان فضای مجازی خواست اطلاع رسانی مناسب را از برنامه‌های ۲۴ کمیته ستاد دهه فجر شهرستان داشته باشند.

سرپرست فرمانداری گنبدکاووس افزود: برنامه ریزی برای برگزاری مناسب راهپیمایی دهه فجر، تقویت گفتمان امیدآفرینی با روشنگری ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی، برنامه ریزی برای افتتاح و آغاز ساخت پروژه‌های عمرانی و اقتصادی و اجرای ۱۰ برنامه محوری در ۱۰ مسجد در این دهه مورد توجه مسوولان شهرستانی قرار گیرد.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۷۵ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر