استاندار بوشهر:فرزندان شهدا نباید عضو هیچ گروه سیاسی باشند


استاندار بوشهر:فرزندان شهدا نباید عضو هیچ گروه سیاسی باشند

بوشهر- ایرنا- استاندار بوشهر گفت: فرزندان شهدا نباید عضو هیچ گروه سیاسی باشند بلکه باید با فرهنگ انقلابی و جهادی گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشند.

به گزارش ایرنا، احمد محمدی‌زاده روز چهارشنبه در نشست با فرزندان شهدا و خانواده ایثارگران استانداری و فرمانداری‌های این استان افزود: اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی مدیون رشادت‌ها و جانفشانی شهدای گرانقدر است.

وی بیان کرد: ایثارگران و خانواده معظم شهدا مورد تکریم احاد جامعه قرار دارند و در ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و دفاع از ارزش‌های حکومت اسلامی رسالت و وظیفه مهمی برعهده دارند.

محمدی‌زاده با بیان اینکه خانواده شهدا و ایثارگران شاخص و معیار در بخش‌های مختلف انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند افزود: خانواده شهدا از جمله فرزندان آنان در افکار، عمل، اخلاق، مسئولیت‌پذیری باید ادامه دهنده راه شهدا باشند.

استاندار بوشهر اضافه کرد: شهدا در این مسیر با خدا معامله و بیشترین هزینه را به نظام انقلاب اسلامی پرداخت کرده‌اند چون تمام هستی خود را برای دفاع از انقلاب اسلامی فدا کرده و فرزندان آنان به‌عنوان پرچم‌دار شهدا بهترین انسان‌های سرزمین اسلامی هستند.

محمدی‌زاده بیان کرد: با بررسی وصیتنامه شهیدان در کنگره سرداران و ۲ هزار شهید استان بوشهر بیشترین موارد عنوان شده در این وصیتنامه‌ها، دفاع از نظام و ارزش‌های اسلامی و در کنار امام (ره) بودن است.

وی یکی از ماموریت‌های پیشکسوتان جهاد و شهادت را دفاع از نظام، انقلاب و ولایت فقیه دانست و تصریح کرد: دفاع از ولایت و نظام اسلامی یک تکلیف همگانی است که در این راستا خانواده شهدا و پیشکسوتان جهاد و ایثار رسالت مهم و سنگینی بر عهده دارند.

محمدی‌زاده، توجه به معیشت مردم ساحل‌نشین در بخش‌های مختلف را مورد اشاره قرار داد و افزود: در راستای توسعه طرح‌های پرورش میگو در اراضی ساحلی استان بوشهر خانواده ایثارگران، مددجویان کمیته امداد و بهزیستی سهام‌دار مزارع پرورش میگو می‌شوند.

استاندار بوشهر اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی را مدیون رشادت‌ها و جانفشانی شهدای گرانقدر دانست و گفت: خانواده معظم شهدا در ترویج فرهنگ ایثار و جهاد و دفاع از ارزش‌های حکومت اسلامی رسالت و وظیفه مهمی دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است