لیگ برتر بسکتبال؛ ‌ صنایع هرمزگان انتقام ذوب آهن را از سپاهان گرفت


لیگ برتر بسکتبال؛ ‌ صنایع هرمزگان انتقام ذوب آهن را از سپاهان گرفت

تهران- ایرنا- تیم بسکتبال صنایع هرمزگان با برتری برابر فولاد مبارکه سپاهان به نخستین برد خود در مرحله دوم گروهی لیگ برتر بسکتبال دست یافت.

به گزارش ایرنا، در دومین بازی امروز (چهارشنبه) و از گروه چهارم این رقابت ها دو تیم صنایع هرمزگان و فولاد مبارکه سپاهان در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۸۰ بر ۷۷ به سود نماینده هرمزگان به پایان رسید.

صنایع هرمزگان که نخستین دیدار خود در مرحله دوم گروهی لیگ برتر بسکتبال را با شکست برابر ذوب آهن اصفهان آغاز کرده بود امروز و در دومین دیدار خود برابر دیگر نماینده این استان به برتری دست یافت تا به نوعی انتقام دیدار اول خود را گرفته باشد.

نماینده هرمزگان در این دیدار و در کوارترهای اول و چهارم با نتایج ۱۷ بر ۱۳ و ۲۲ بر ۱۱ به پیروزی دست یافتند و کوارترهای دوم و سوم را نیز با نتایج ۲۱ بر ۲۷ و ۲۰ بر ۲۶ به حریف واگذار کرد.

رقابت‌های مرحله دوم گروهی لیگ برتر بسکتبال به صورت رفت و برگشت و در چهار گروه دنبال می‌شود. در گروه C تیم های شهرداری گرگان، صنعت مس رفسنجان، کاله و اکسون، در گروه D مهرام، مس کرمان، آویژه صنعت پارسا و خانه بسکتبال خوزستان، در گروه E شمیدرقم، نظم آوران سیرجان، رعد پدافند هوایی و نیروی زمینی و در گروه F تیم های ذوب آهن، فولاد مبارکه سپاهان، پالایش نفت آبادان و صنایع هرمزگان قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چیستان | کدام شهر ایران است، که خوردن بخش اول آن کشنده؛ اما بخش دومش را روزانه می‌خورند؟