مشکلات آموزش و پرورش با اتحاد و خرد جمعی برطرف می شود


مشکلات آموزش و پرورش با اتحاد و خرد جمعی  برطرف می شود

کرج- ایرنا - استاندار البرز گفت: مشکلات آموزش و پرورش این استان با اتحاد، خرد جمعی و انسجام برطرف می شود و باید برای حل آن دست در دست هم دهیم.

مجتبی عبداللهی روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز که درکانون امام علی (ع) کرج برگزارشد،ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا بویژه شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی که مدال افتخار سربازی ولایت را بر سینه دارد، اظهارداشت: معلمان در میدان تعلیم و تربیت هستند و می توانند با ترویج اخلاق و منش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، آینده ای متعالی را برای ایران اسلامی رقم بزنند.

وی با اشاره به اینکه برای ارتقا وضعیت معیشت و حل مشکلات معلمان از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد، خاطرنشان کرد: معلمان همواره با عشق، علاقه و ایمان قلبی به پرورش نسل آینده ساز جامعه پرداخته اند و این اخلاص و تلاش آنها با هیچ پاداشی جبران نمی شود ولی ما باید نهایت اهتمام خود در راستای ارتقاء وضعیت معیشت آنها با برنامه ریزی کردن به کار برده و اقدام کنیم.

وی بیان داشت: معلمان را باید همیشه و در همه ایام مورد تکریم قرار دهیم و برای تحقق مطالبات و نیازهای آنها از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

عبداللهی تصریح کرد: طبق بیانات مقام معظم رهبری االبرز، ایران کوچک لقب گرفته است بنابراین از معلمان درخواست می کنیم که برای استفاده از فرصت همگرایی بین اقوام مختلف در استان راهکار بدهند.

وی با بیان اینکه البرز در زمره محروم ترین استان های کشور در سرانه های آموزشی است، اضافه کرد: ازاین رو باید نگاه ویژه ملی و استانی به این امر معطوف شود.

وی یادآورشد: باید کار،اقدام و نگاه ویژه را با کار جهادی و انقلابی رقم بزنیم تا به وضعیت مطلوب برسیم که این مهم با تلاش شبانه روزی محقق می شود.

استاندار البرز ادامه داد: در البرز برای حل تمامی مشکلات باید دست در دست هم دهیم و تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه معلمان مشکلات عدیده ای دارند، افزود: باید در راستای خدمت به معلمان بکوشیم چون سرنوشت کشور در دست آنها است.

عبداللهی یادآورشد: معلمان بدون هیچ چشمداشتی و توقعی آینده سازان کشور را تربیت می کنند و شورای آموزش و پرورش استان البرز در این زمینه مسئولیت سنگینی دارد.

وی جایگاه معلمان را در جامعه رفیع و شریف دانست و گفت: هنوز در جامعه وقتی نظرسنجی می شود، بهترین شغل و جایگاه را به معلمان می دهند.

د راین آیین از زحمات سالار قاسمی قدردانی و علی حجر گشت به عنوان سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان البرز معرفی شد.

استان البرز ۵۱۲ هزار دانش آموز دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی