تعویق بازی با استقلال می‌تواند به سودمان باشد


تعویق بازی با استقلال می‌تواند به سودمان باشد

رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: موافق تعویق دیدارمان با استقلال هستیم، زیرا می‌تواند به سود تیم مان باشد تا خود را قوی‌تر کنیم.

تعویق بازی با استقلال می‌تواند به سودمان باشد

به گزارش راهبرد معاصر دیدار تیم فوتبال استقلال به دلیل مثبت شدن تست کرونای ۱۸ بازیکنش مقابل پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی لغو شد. هوادار حریف بعدش آبی پوشان در آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر خواهد بود اما ممکن است این بازی هم لغو شود.

نظرتان در مورد لغو بازی با استقلال چیست؟

برای همه‌ بازیکنان تیم استقلال آرزوی سلامتی دارم، چون شنیدم شانزده یا هفده نفر کرونایی دارند و امیدوارم هرچه سریع‌تر بهبود پیدا کنند و به فوتبال بازگردند. ما آماده برگزاری مسابقه هستیم و الان هم به شدت تمرین می‌کنیم، چون هنوز خبری مبنی بر لغو شدن یا عقب افتادن بازی به ما ابلاغ نشده است. ما تمرین می‌کنیم و آمادگی لازم جهت برگزاری بازی با استقلال را داریم. فقط این که دوستان شانزده یا هفده کرونایی دارند بحث سلامتی بازیکنان ما هم وجود دارند و اگر تایید کردند که این اتفاق افتاده، هم سلامتی بازیکنان استقلال و هم تیم ما به خطر می‌افتد و باید خیلی ریز به این مسئله ورود کنند در غیر این صورت ما آمادگی این را داریم که صد در صد بازی را انجام دهیم.

او ادامه داد: اگر بازی عقب بیفتد می‌تواند شرایط بهتری را برای ما ایجاد کند و شاید بازیکنان جدید را به خدمت بگیریم و از آنان در این بازی استفاده کنیم. به هر حال ما در هر ۲ جهت آماده هستیم، اما اولویت اول من سلامتی بازیکنانم است و امیدوارم در این مسئله با حساسیت بیشتری برنامه ریزی شود تا اتفاقی برای کسی رخ ندهد.

شرایط کلی هوادار را چطور ارزیابی می‌کنید؟

تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. قصد داریم نیم فصل لیگ برتر را با شرایط بهتری شروع کنیم. شرایط جدول را بازیکنانم درک کردند و می‌خواهیم قدرتمند‌تر از قبل، ظاهر شویم. بازیکنانم انگیزه زیادی دارند تا در ادامه لیگ، نتایج بهتری کسب کنیم. می‌خواهیم هم خوب بازی کنیم و هم خوب نتیجه بگیریم.

در نیم فصل اول از لحاظ فنی خوب بودیم، اما از لحاظ نتیجه گیری کمی شانس با ما یار نبود. می‌توانستیم امتیازات بیشتری در نیم فصل دوم به دست بیاوریم اما بی تجربه بودیم. قصد داریم روند نتیجه گیری تیم را بهتر کنیم.

کدام بازیکنان از تیم خارج و کدام بازیکنان را به تیم می‌آوردید؟

برای پوشش دادن نقاط ضعف مان، خروجی خواهیم داشت. با چند بازیکن صحبت کردیم و بعد از بازی به جمع ما اضافه خواهند داشت. به زودی نام بازیکنانی که جذب می‌کنم را اعلام خواهم کرد.

تیم فوتبال هوادار با ۱۴ امتیاز در رده دوازدهم جدول لیگ برتر قرار دارد./افکار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل