واکنش تند به رای لئو؛ شرم بر تو مسی (عکس)


بیلد آلمان واکنش تندی به رای لیونل مسی در مراسم بهترین های فیفا نشان داده است.

به گزارش "ورزش سه"، دو شب پیش مراسم بهترین های سال فیفا برگزار شد و نهایتاً رابرت لواندوفسکی برای دومین سال پیاپی به عنوان برترین بازیکن دنیا انتخاب شد؛ این اتفاق در حالی رخ داد که ستاره لهستانی چندی پیش رقابت در راه کسب توپ طلا را به لئو مسی واگذار کرده بود.

اما مطابق هر سال بعد از اتمام مراسم بهترین‌های فیفا آرای بازیکنان و مربیان منتشر شد و در این بین شاهد یک اتفاق جالب توجه و البته عجیب بودیم؛ جایی که لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی تیم پاری‌سن ژرمن هیچکدام از سه رای خود را به رابرت لواندوفسکی نداده بود.

واکنش تند به رای لئو؛ شرم بر تو مسی (عکس)

این موضوع با واکنش لواندوفسکی همراه شد و او دیروز در یک کنفرانس خبری گفت: "می توانید این را از خود او بپرسید. فکر می کنم که در توپ طلا او رای دوم خود را به من داد اما در اینجا شرایط متفاوت بود. نمی توانم چیز بیشتری در این باره بگویم. من هم رای دوم خودم را به او دادم. وقتی به صحبت‌های او در مراسم توپ طلا نگاه کنید می‌بینید که حرف‌های خوبی زد. همانطور که گفتم در مورد رای باید از خودش بپرسید و من به آن احترام می‌گذارم. من مجبور نیستم از دست کسی عصبانی باشم."

اما عدم حضور لواندوفسکی در لیست مسی با واکنش تند نشریات آلمانی روبه‌رو شده و حالا بیلد آلمان با عبارت "شرم بر تو مسی" به انتقاد از این فوق ستاره آرژانتینی و البته حمایت از لواندوفسکی پرداخته است.

واکنش تند به رای لئو؛ شرم بر تو مسی (عکس)

این انتقادات در حالی مطرح شده که مرور آرای رابرت لواندوفسکی در سال های اخیر نشان می دهد که او نیز حتی در سال های اوج درخشش لیونل مسی، تمایلی به رای دادن به او در بین حتی سه بازیکن برتر خود نداشته است. به عنوان مثال در سال های 2015 و 2019 که لیونل مسی عنوان بهترین بازیکن جهان را از آن خود کرد، رابرت لواندوفسکی از او در بین سه رای خود نامی نبرد و این اتفاق اغلب در سال های دیگر نیز رخ داده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اشتباه فاحش کارگر کارواش؛ خسارت شدید به خودروی لوکس!