شرکت ترامپ بانک‌ها و مقامات مالیاتی را گمراه کرده است


شرکت ترامپ بانک‌ها و مقامات مالیاتی را گمراه کرده است

دفتر دادستانی نیویورک از تقلب سازمان ترامپ برای دریافت وام و مزایای مالیاتی خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان - دفتر دادستانی نیویورک به دادگاهی در آمریکا از کشف شواهدی خبر داد که نشان می‌دهد سازمان ترامپ از مدارکی برای تقلب یا ایجاد گمراهی با هدف دریافت وام و مزایای مالیاتی از بانک‌های آمریکای استفاده کرده است.

طبق گزارش گاردین، دادگاه اواخر روز سه‌شنبه اعلام کرد که مقامات ایالتی هنوز تصمیمی برای طرح دعوی مدنی در رابطه با این اتهامات نگرفته‌اند، اما بازرسان باید به عنوان بخشی از تحقیقات خود از «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، و دو فرزند بزرگترش بازجویی کنند.

رئیس‌جمهور سابق آمریکا و وکلای او می‌گویند که این تحقیقات انگیزه سیاسی دارد.

تاکنون دفتر «لتیشیا جیمز» دادستان کل نیویورک، در دادگاه کاملترین اسناد و شواهد را برای آن ارائه کرده تا نشان دهد سازمان ترامپ بار‌ها ارزش دارایی‌های خود را برای دریافت وام مطلوب یا کاهش بار مالیاتی خود اشتباه اعلام کرده است.

دفتر دادستان کل، با استفاده از صورت‌های مالی شخصی از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۲۰ که توسط شرکت حسابداری ترامپ ثبت شده است، می‌گویدترامپ برای فرار مالیاتی ارزش برخی دارایی‌های خود را با اغراق اعلام کرده است.

دادستان کل نیویورک اواخر سال گذشته میلادی «ایوانکا ترامپ» و «دونالد ترامپ جونیور» فرزندان ارشد ترامپ را برای رسیدگی به پرونده او به دادگاه احضار کرد.

تحقیقات درباره پرونده‌های مختلف سازمان ترامپ از زمانی به صورت جدی آغاز شد که «مایکل کوهن» وکیل سابق ترامپ در سال ۲۰۱۸ در دادگاه پرده از تخلفات عظیم مالی و مالیاتی ترامپ برداشت.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش