ضرورت بازسازی تابلوهای فرسوده تصاویر شهدا در گیلان  


ضرورت بازسازی تابلوهای فرسوده تصاویر شهدا در گیلان  

معاون امور عمرانی استانداری گیلان گفت: بازسازی تابلوهای فرسوده تصاویر شهدا و گلزارهای شهدا در استان ضروری است.

عباس صابر امروز در جلسه شورای مسکن و ساماندهی گلزار شهدا که در سالن الغدیر استانداری گیلان برگزار شد، اظهار کرد: برای تامین زمین مسکن ایثارگران در استان باید انعطاف هایی وجود داشته باشد.

وی افزود: ضروری است همتی مضاعف ایجاد شود تا به تعهدات خود نسبت به ایثارگران بتوانیم جامه عمل بپوشانیم.

صابر ادامه داد: باید از امکانات موجود در استان بهره ببریم تا موانع ساخت مسکن برای ایثارگران متقاضی از پیش رو برداشته شود.

وی در خصوص ساماندهی گلزار شهدا گفت: برخی از تابلوهای تصاویر شهدا در رشت و دیگر شهرستان های گیلان فرسوده شده است و باید بازنگری در این خصوص صورت گیرد.

معاون امور عمرانی استانداری گیلان با بیان اینکه جای وجود تابلوها دیجیتالی با متن وصیت شهدا در پیاده راه فرهنگی خالی است، گفت: فرزندان گیلان در دوران دفاع از نظام به درجه رفیع شهادت رسیدند و باید تصاویر این عزیزان در اقصی نقاط استان با کیفیتی مناسب و مطلوب در معرض دید مردم و گردشگران قرار بگیرد.

وی از شهرداری رشت خواست برنامه ریزی های دقیقی در اجرای این امر داشته باشد.

صابر بیان کرد: برای ۴۰ شهید مفقودالاثر در استان مزار ساخته می شود و همچنین باید مزارهای ۱۴ شهید مدافع سلامت گیلان نیز شرایط بهتری فراهم شود.

معاون امور عمرانی استانداری گیلان گفت: از بودجه هایی که برای ساماندهی گلزارهای شهدا استان اختصاص یافته است با توجه به اینکه در ماه های آخر سال هستیم باید استفاده کنیم.

صابر گفت: در استان گیلان ۱۳۰۴ گلزار شهدا وجود دارد و باید بررسی شود تا در صورت نیاز تعمیر و رفع مشکل شوند. در بازسازی گلزار شهدا مردم گیلان مشارکت بسیار خوبی دارند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا