طارمی بهترین بازیکن ماه اکتبر پرتغال(عکس)


ستاره ایرانی پورتو به‌عنوان بهترین بازیکن ماه اکتبر 2021 لیگ برتر پرتغال انتخاب شد.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی که در هر سه مسابقه پورتو در سه هفته اخیرشان در لیگ برتر پرتغال موفق به گلزنی شده و یک پاس گل هم داده، در ماه‌های منتهی به پایان سال میلادی نیز نمایش درخشانی داشت که اکنون جایزه خود را دریافت کرد.

بنابر انتخاب اتحادیه بازیکنان لیگ برتر پرتغال، مهدی طارمی به‌عنوان برترین بازیکن ماه اکتبر ۲۰۲۱ انتخاب شد و جایزه خود را در تمرین امروز پورتو دریافت کرد.

طارمی در نخستین مسابقه تیمش در ماه اکتبر ۲۰۲۱ که در هفته هشتم لیگ برتر پرتغال مقابل فریرا برگزار شد، پس از دریافت دو کارت زرد از زمین اخراج شد ولی پس از آن در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا مقابل آ. ث. میلان خوش درخشید و توانست یک گل به ثمر رساند.

پس از سپری کردن یک جلسه محرومیت در جام حذفی پرتغال، ستاره ایرانی پورتو در هفته هشتم لیگ برتر مقابل توندلا به میدان رفت و توانست در این دیدار بهترین عملکردش را ارائه کند و هت‌تریک داشته باشد.

طارمی پس از آن در هفته دوم لیگ کاپ پرتغال برابر سانتا کلارا به‌عنوان یار جانشین به میدان رفت و در جریان شکست ۳ بر یک تیمش، تنها گل پورتو را به ثمر رساند.

آخرین مسابقه ستاره ایرانی پورتو در ماه اکتبر ۲۰۲۱ در هفته دهم لیگ برتر پرتغال بود که مهدی طارمی موفق شد در جریان برتری ۴ بر یک مقابل بوآویشتا دو پاس گل بدهد و نقش مهمی در برد تیمش داشته باشد.

طارمی بهترین بازیکن ماه اکتبر پرتغال(عکس)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان