کامبک دیوانه‌وار تاتنهام در شهر روباه‌ها


کامبک دیوانه‌وار تاتنهام در شهر روباه‌ها

تهران- ایرنا- دیدار تیم های فوتبال لسترسیتی و تاتنهام در هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس با کامبک دیوانه‌وار تاتنهام برابر لستر سیتی به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم ‌های لسترسیتی و تاتنهام چهارشنبه شب در چارچوب دیدارهای معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه کینگ پاور استادیوم برگزار شد و در نهایت تاتنهام موفق شد با یک کامبک رویایی میزبان خود را شکست دهد.

در نیمه نخست این دیدار در ابتدا پاتسون داکا در دقیقه ۲۴ موفق شد گل نخست لستر را به ثمر برساند اما در ادامه شاگردان آنتونیو کونته موفق شدند توسط هری کین در دقیقه ۳۸ به گل تساوی برسند.

در نیمه دوم باز هم این تیم میزبان بود که موفق شد توسط جیمز مادیسون در دقیقه ۷۶ به گل برتری دست یابد. اما این پایان کار نبود. شاگردان کونته که نمی خواستند بازنده به لندن برگردند، در دقیقه ۵+۹۰ موفق شدند گل تساوی را توسط استیون برخواین به ثمر برسانند.

در حالی که همه منتظر سوت پایان این بازی بودند، برخواین که در دقیقه ۷۹ به میدان آمده بود و گل تساوی را نیز به ثمر رسانده بود، موفق شد در دقیقه ۶+۹۰ گل دوم خودش و سوم تیمش را به ثمر برساند تا روباه‌های شهر لستر کامبک دیوارنه واری از تاتنهامی‌ها خورده باشند.

تاتنهام با این پیروزی ۳۵ امتیازی شد و به رده پنجم صعود کرد. لستر نیز با این شکست ۲۵ امتیازی ماند و در همان رده دهم جای گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو