تاکید معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران نسبت به حرکت در مسیر تحقق افق 1414 حوزه ها


تاکید معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران نسبت به حرکت در مسیر تحقق افق 1414 حوزه ها

معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران در آیین اختتامیه ششمین دوره جشنواره استانی علامه حلی سمنان، ضمن تصریح بر حرکت در مسیر تحقق افق 1414، نسبت به برنامه ریزی در مسیر موفقیت های بیشتر تاکید کرد.

​به گزارش خبرگزاری شبستان، معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران کشور با حضور در استان سمنان، ضمن شرکت در مراسم پایانی ششمین دوره جشنواره استانی علامه حلی استان سمنان و تجلیل از برگزیدگان، جلسات و نشست هایی صمیمانه با مدیران و معاونان پژوهش مدارس علمیه خواهران استان سمنان و برگزیدگان و‌ پژوهشگران داشته و از زحمات ایشان تقدیر کرد.

متولیان، ضمن تاکید بر حرکت بر اساس برنامه پنج ساله تدوین شده و چهار راهبرد اصلی این برنامه، بر حرکت در مسیر تحقق افق ۱۴۱۴، برنامه ها و افق پیش روی پژوهش و تبریک موفقیت های حاصله، نسبت به حفظ این تلاش ها و برنامه ریزی در مسیر موفقیت های بیشتر و راهکارهایی برای تحقق آن گفتگو کرد.

معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران، در ادامه، مسائل مربوط به پژوهش را که از جانب مدیران و معاونان پژوهش بیان شد، پاسخ داد.

در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین نجم، مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان و هیات همراه معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران، نکاتی را بیان داشتند.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید