گوشی‌های سری ردمی K50 به بهترین موتور ویبره جهان مجهز می‌شوند


گوشی‌های سری ردمی K50 به بهترین موتور ویبره جهان مجهز می‌شوند

بر‌ اساس پست‌های جدیدی که شیائومی در ویبو منتشر کرده، گوشی‌های سری ردمی K50 به قدرتمندترین موتور لرزشی جهان مجهز خواهند شد.

شیائومی در‌ حال کار روی گوشی‌های هوشمند سری ردمی K50 است. انتظار می‌رود این سری از گوشی‌های شیائومی ماه آینده معرفی شوند. تیزرهای منتشر شده از حساب رسمی این شرکت در ویبو، به موتور لرزشی جدید این گوشی‌ها اشاره دارد.

به گزارش جی‌اس‌ام آرنا، شیائومی در پستی در شبکه‌ی اجتماعی ویبو، به CyberEngine اشاره و از این موتور ویبره به‌عنوان بهترین موتورهای ویبره‌ی مخصوص موبایل یاد کرده است. ابعاد CyberEngine معادل ۵۶۰ میلی‌متر مربع و پوشش فرکانس آن بین ۵۰ تا ۵۰۰ هرتز است. این موتور نه‌تنها در اندروید بی‌رقیب است، بلکه پوشش فرکانس آن به‌میزان درخورتوجهی از موتور ۱۳۰ هرتزی آیفون‌های امروزی بالاتر است.

موتور لرزشی CyberEngine علاوه‌‌ بر دقت بالا، قدرت فوق‌العاده‌ای هم دارد. این موتور در‌ واقع حدود سه برابر قوی‌تر از موتورهای ویبره‌ی رایج امروزی است. CyberEngine برای محصولاتی مثل پدهای بازی و دستگاه‌های مرتبط با حوزه‌ی متاورس که به بازخورد لمسی قدرتمند نیاز دارند، توسعه داده شده است.

در پست‌های منتشر شده توسط شیائومی به همه‌ی گوشی‌های سری ردمی K50 اشاره شده؛ بااین‌‌حال احتمال دارد این قابلیت فقط در مدل Gaming Edition و پرو سری K50 ارائه شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


4 سناریوی حادثه تروریستی مسکو