چهار مسیر در جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب همچنان بسته است


چهار مسیر در جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب همچنان بسته است

زاهدان- ایرنا- مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: مسیرهای بزمان - بم، دلگان - جلگه، دلگان - زهکلوت و دلگان - هودیان بر اثر تداوم طغیان رودخانه‌های فصلی همچنان بسته است.

علیرضا شهرکی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بخشی از راه‌ها در حوزه دلگان باز است اما به جهت آورد آب رودخانه کرمان و طغیان رودخانه‌ها این مسیرها بسته شده است.

وی تصریح کرد: هم‌اینک در بعضی از راه‌های دلگان به سختی آنهم با ماشین‌های شاسی‌بلند تردد می‌شود اما اگر بخواهیم بگوییم راه استاندارد و ایمن وجود دارد که هر ماشینی تردد کند این موضوع را تایید نمی‌کنیم.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان تاکید کرد: شرایط جوی در استان تقریبا پایدار است اما اخطار سطح نارنجی( گسترش توده‌ی سرما) در منطقه وجود دارد و از فردا جمعه تا شنبه کاهش دمای هشت تا ۱۰ درجه‌ای خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه اخطار سطح نارنجی( وزش باد شدید) را در سیستان و بلوچستان داریم که تقریبا مناطق مرکزی و شمال(خاش و تفتان) این استان را در بر خواهد گرفت ادامه داد: اخطاریه سطح قرمز صادر شده و از امروز تا شنبه صبح دریای عمان مواج خواهد بود و نگرانی در این حوزه وجود دارد.

شهرکی گفت: تیم ارزیاب سنجش ورود آب رودخانه هیرمند به منطقه سیستان اعزام شده تا وضعیت ورودی آب را رصد کند و تا این لحظه گزارش رسمی ورود آب را نداریم ولی آب رهاسازی شده‌است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی