برگزاری مسابقات کتابخوانی در کانون انصارالحسین(ع) بیرجند


برگزاری مسابقات کتابخوانی در کانون انصارالحسین(ع) بیرجند

باقری‌نژاد گفت: کانون فرهنگی هنری انصارالحسین(ع) بیرجند ماهانه، مسابقات کتابخوانی را با حضور حدود 60 تا 70 شرکت کننده برگزار می کند.

«قاسم باقری‌نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: کانون انصارالحسین(ع) بیرجند در سومین رویداد ملی فهما تاکنون 15 هزار و 675 امتیاز کسب کرده است.

مدیر کانون انصار الحسین(ع) بیرجند از عضویت 175 نفر در این کانون خبر داد و افزود: این کانون دارای کتابخانه باز با چهار هزار کتاب در شبستان مسجد امام حسین (ع) و یک کتابخانه مخزن دار دارای 9 هزار کتاب است.

باقری نژاد با بیان اینکه سالن مطالعه مسجد امام حسین (ع) مکانی استاندارد و مناسب برای استفاده عموم است، ادامه داد: تنها کتابخانه مسجد در استان خراسان جنوبی هستیم که در فصل امتحانات دانش آموزان و دانشجویان به صورت شبانه روزی فعال است.

وی تصریح کرد: کانون فرهنگی هنری انصارالحسین(ع) ماهانه، مسابقات کتابخوانی را با حضور حدود 60 تا 70 شرکت کننده، برگزار می کند، که در پایان به نفرات برتر جوایزی اهداء می شود.

مدیر کانون انصار الحسین(ع) بیرجند اضافه کرد: این کانون در سومین رویداد ملی فهما در رواق های نور، رسانه، کارآفرینی و کتابخوانی در بین کانون های برتر استان شناخته شده است.

باقری نژاد ادامه داد: در رواق کارآفرینی این کانون یک استودیو راه اندازی و با کمک سه نفر از اعضای کانون لایو زنده سخنران ها و مداحی ها را برگزار و اقدام به تدوین فیلم ها و اجرای نماهنگ‌ها می پردازد، همچنین برخی از اقدامات مساجد دیگر را جهت تولید محتوا هم قبول می کند.

وی با اشاره به کمک های مومنانه کانون، گفت: هر سه ماه، یک بار بسته غذایی شامل برنج، روغن، رب و گوشت برای نیازمندان تهیه می کنیم که برنامه بعدی این کمک ها همزمان با دهه فجر اجرا می شود.

وی بیان کرد: برای اولین بار در استان و حتی کشور، هیئت های مذهبی به همت این کانون و با همکاری اداره اوقاف به صورت نمادین به سمت منازل پیرغلامان بیرجندی حرکت داده شد و بعد از اجرای مداحی از 45 پیرغلام حسینی در ایام محرم تجلیل شد.

پایان پیام/575

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید